Zayıfım ama deği̇si̇k bi̇r göbeği̇m var si̇zce neden ne yapmalıyım? (sı̇zce çok mu kötü)?

Zayıfım ama deği̇si̇k bi̇r göbeği̇m var si̇zce neden ne yapmalıyım? (sı̇zce çok mu kötü)?


47 kiloyum ve boyum 166,5 falan. aslında zayıfım ama değişik bir göbeğim var. bir ay kadar karın kası çalıştım ama hiç bir sonuç göremedim. sizce nerde hata yapıyorum. yardımcı olur musunuz?
Zayıfım ama deği̇si̇k bi̇r göbeği̇m var si̇zce neden ne yapmalıyım? (sı̇zce çok mu kötü)?
Cevapla