Vücut geliştiren erkekler hakkında ne düşünüyorsunuz?

Ben şahsen sadece vücut geliştirmek için spor yapan erkekleri çok aciz bulurum. Sadece amaçları kendini beğendirme çabası gibi gelir. Ama hakkıyla sağlıklı olmak için spor yapıp vücudu gelişen erkeklere hiç lafım yok :)
Vücut geliştiren erkekler hakkında ne düşünüyorsunuz?
Vücut geliştiren erkekler hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla