Ben şahsen sadece vücut geliştirmek için spor yapan erkekleri çok aciz bulurum. Sadece amaçları kendini beğendirme çabası gibi gelir. Ama hakkıyla sağlıklı olmak için spor yapıp vücudu gelişen erkeklere hiç lafım yok :)
Vücut geliştiren erkekler hakkında ne düşünüyorsunuz?
Vücut geliştirme sadece estetikten ibarettir. Fakat güç kazanayım filan bunlar yalandır. Bir çok video var gerekse gerçek yaşantımdan gördüm. Ben 65 kiloyum bizim salonda 45 cm kol kası olan biri var 90 kilo yakın filan ama gel gelelim güreşte kedinin fareyle oynadığı gibi oynuyorum. Güç diyoruz arkadaşlar güç. Güç kondisyon, powerlifting, boks, kick boks, güreş vb. spor dallarından gelir. Mesela evde şınav mekik çalışan biri vücut geliştrme yapan birinden çok daha güçlüdür neden şınav çekmek güçlendirir insanı.
Ayrıca vücut geliştirmeciler şunu sorarım içerisinde yapay aroma olan tatlandırıcı olan ürünleri ne diye sağlıklı dersiniz anlamıyorum. Bide şu var gıda takviyesi ama demek ki beslenmeniz yetersiz ki onları kullanıyorsunuz adam akıllı beslenin onlara o kadar para vereceğinize. Ben futbolcuyum spor salonuna sadece koşu bandı, kondisyon bisikleti ve barfiks mekik o tarz şeyler için gidiyorum. Ben hızlıyım dayanıklıyım sağlıklıyım güçlüyüm. Gücüm var sağlığım var vücut estetiği ne işime yarasın. Ayrıca salona gidenlerin çoğu kızlara gösteriş için spor yapıyor bunlarda acizliklerindne kaynaklanıyor. Spor yapacak sağlıklı olacak insan sabah 15-20 dakika koşu yapsa ya da 30 dakika yürüyüş yapsa yine sağlıklı olur ve spor yapmış olur. Bide lütfen şu supplementleri de kullanıp kullanıp gelmeyin yan etkilerinden habire salıp salıp duruyorsunuz salon havası çekeceğimize osuruk kokusu çekiyoruz :D
öyle adamlar sinirimi bozuyo. hayatımı askeri dövüş sanatlarına adadım gerekirse antrenmanlarımda miğdem bulanmasın diye günlerce sadece 2dilim ekmek ve şekerli sütle beslendim. ama kaslarım gözüksün hayvan gibi olacam demedim. şu an neredeyse vücudumun el verdiği her dövüş sanatını öğrenmeye çalışıyorum. eskiden bu hareketleri kız tavlamak için kullanıyordum ama şimdi sadece gerekli olduğunda kullanıyorum. kısacası şu anda sporu başkalarının gözüne girmek için yapanlar gözümde aciz birer böcekten farksız
Ben hantallıktan kurtulmak için gideyim dedim saunalı fitness salonuna 3 ay peşin para verdim. Salonda o kendni beğenmiş, değişik tavırlarla gerile gerile yürüyen ama bir yumruğuma devrilecek insanları görünce sinirim bozuldu 3 gün gittim 4. Gün gitmedim.
Sağlıklı olmak için yapan ve protein tozu kullanmayanlar o kadar fazla geliştiremezler. Böyle gelişenler ya hobi için yapar ya da birilerini etkilemek için. Ama diğer bir taraftan kendini beğenmek için de yapar tıpkı kızların kendisi iyi hissetmek için güzel görünmesi gibi. Tabi onların söylediği bu.
sağlıklı olmak için spor yapıyorum, hiç öyle çıplak egolu fotoğraflarda atmam, onlara sporcu gözüyle değil jigolo olmak isteyen kadın parası yemek isteyen aciz erkekler olarak görüyorum, sayılarıda hiç az değil...
Bence sen kıçını kaldırıp spor yapmaktan aciz olduğun için güzel bir vücuda sahip olmak için yemeğine dikkat edip bazı şeylerden ödün veren sporcuları karalamaktan başka bişey yapmıyorsun
@BabaKartal1 onu yapan sensin aglama burda vücudumu gorsen aglar yalvarirsin nasıl calisiyorsun yaerdimci ol diye. 50 kg adamlar gelmis fitness model olmus yazik
O zaman bana göre de makyaj yapan kız acizdir sadece kendini beğendirme çabasında ya da squat yapan hem kimse kusura bakmasın hafta da 4 gün bir kız için bir yerimden ter gelene kadar 1-1.5 saat spor yapamam
Hocam ayıp oluyor ama.190 boyunda 136 kiloyum,4.5 yıldır VG yapıyorum, fakat hayatımda tek bir gün ne dar koyafet giydim ne de hava attım. Ayı gibi güçlü olmak için spor yapıyorum açıkçası. :D
Ya bak senin bir idealin var :) GÜÇ diyorsun. Sana kim ne diyebilir :) beni pek anlamadı insanlar. Şu vücut yapıp canım kalan salon çocukları varya bide kendilerini birşey sanarlar, onlardan bahsediyorum
Sadece vücut veya sağlık için falan ayıramazsın onu çok zor neler çekiyolar ne emekler harcıyolar sonuçta o kadar emek verirse gösterişte yapar ne biliyim ne kadar saçma bulsamda kız da tavlar istediğini yapar bence hakkı
İnsanlar ilk etapta görüntüleriyle etkiler karşısındakini , kadınlar neden makyaj yapar mesela? Giydiklerim üzerime oturuyor. Ayrıca sağlıklı bir stres atma yöntemi.
Bende spora başladım ama böyle kaslı görünmek veya başka bir şey için değil sürekli kilo veriyorum spor yaparak kilo alabirim 1,67 boy kilo 46 yani düşünün kilo almam lazım ;/
Güç vücut geliştirme ile olmaz vücut geliştirme sadece estetik amaçlıdır. https://www.youtube.com/watch?v=pi-LceEvjdw Bu video da ağzı burnu kırılmış daha iri bir vücut geliştirmeci var ama kick boxcudan dayağı yiyor ayırmasalar ölüsünü toplarlardı artık :D Bide bizim salonda 45 cm kol kası olan bizim köyden birine bilek güreşinde yeniliyor. 45 liği bende yeniyorum bilek güreşinde tek o değil bizim köyden 5-6 kişi yeniyor onu bilekte. Hatta güreş yaptığımızda güreşte de aldım o çocuğu. Yani benden daha iri yarı daha kaslı ama iş güce tekniğe zekaya gelince benim kadar etmiyor o çocuk.
Bak burada neredeyse 2 kat fark var ama vücut geliştirmeci ezildi resmen :D 2 kat kilo olarak üstün olmasına rağmen güreşçiden daha hızlı daha teknik ve daha güçlü ve daha dayanıklı çevik değil. Bu yüzden vücut geliştirmenin sadece görüntüden ibaret olduğu ortaya rahatlıkla ortaya çıkar :D
Ne zaman yatıp kalkacağımı sana mı soracağım? Görüş paylaşıp soru soruyoruz burda kimsin sen? Babandan gördüğün kadına istediğini yaptırma kafasını geçin siz bir artık.
Fifisinde canım merak etme. Benim dediğimde tam bu. Kadına yaranmak için şişinen erkekler. Amele gibi ağırlık altına girip eziyet çekenler. Aynısı kadınlar içinde geçerli, sırf erkeğe güzel görünmek içi türlü türlü salaklıklar yaptıran kadınlarıda aciz bulurum.
En İyi Cevaplar