Kızlar, kadınlar neden erkekler kadar iyi zıplayamaz?(basketbolda smaç basamaz)?

öncelikle erkekleri engellıcem sorudan cunku kadınları aşalıcak seyler soylıcek bazı gevsekler neyse cıdden neden basketbolda en ıyı kadınlar bıle smaç basamıyo neden yani bacağımızda bir kas mı eksik yani neyimiz eksik neden erkekler kadar iyi zıplayamıyoruz neden onlar kadar güçlü olamıyoruz bunu surekli düşünmekten ve üzülmekten bıktım ben gerçekten.
Kızlar, kadınlar neden erkekler kadar iyi zıplayamaz?(basketbolda smaç basamaz)?
Cevapla