Kadınlar neden kendilerini erkekler kadar geliştirmiyor?

Ben 32 yaşındayım turizm alanında çalışıyorum. İşimden dolayı 7 dil orta seviye öğrendim ve 8. dilde başlangıç seviyesine geldim. 35 yaşına kadar 12 dil öğrenmeyi amaçlıyorum. Birşeyi bilmiyorsam araştırıp öğrenmeye çalışıyorum. Sürekli birşeyler öğrenme arzusu var içimde. Aynı pozisyonda çalışan kadınlara bakıyorum yaşı ve tecrübesi benden fazla olmasına rağmen en fazla 4 dil öğrenmiş. Farklı sektörlerden arkadaşlarım da var. Erkekler genel olarak aynı işi yapan kadınlardan çok daha fazla geliştiriyor kendini. Bunun sebebi nedir? Kadınlar neden kendilerini geliştirmeye erkekler kadar çaba sarf etmiyorlar?

Kadınlar neden kendilerini erkekler kadar geliştirmiyor?
Cevapla