Beşiktaş neden 'Jimnastik Kulübü' ismini değiştirmiyor?

kurulduğundan bu yana futbol oynayan bir takım neden jimnastik kulübünü değiştirmez
değiştirse nasıl bir isim olmalı veya sadece Beşiktaş olarak kalsa JK kullanılmasa?

BJK yakışıyor ama Jimnastik Kulübü bozuyor
Jiletçiler Kulübü olsa mesela sponsor olarak BIC Permatik falan olur

bir takıma isim koymak isteseniz nasıl bir isim koyardınız
Güncellemeler
+1 yıl
Jiletçiler Kulübü olsa başkan rahmetli Müslüm Baba olurdu.
taraftarlar arabeskle tezahüratlar yapardı rakip takımı isyana sokardı
kendilerini jiletlerdi rakip takım oyuncularıda duruma alışık olmadığı için etkilenirdi
Beşiktaş neden 'Jimnastik Kulübü' ismini değiştirmiyor?
Cevapla