Vücudum çok zayıf siz olsanız ne yapardınız

vücudum çok zayıf kemiklerim olsun kaslarım olsun gerçekten çok zayıf ve kızlara benziyor güç kuvvet olarak spor yapmak bir işe yaramıyor çünki ektomorf vücud tipim var ne kadar spor yaparsam yapıyım amerikan güreşçisi kadar kaslı olamıyacağım acı bir gerçek kendimden nefret ediyorum bu güne kadar hiç kız arkadaşım olmadı(sevgili gibi) bu yüzden lisede piskolojik bunalıma girdim ve bunu halen üstümden atamadım ve cros dressing denen olay bende de vardı baya bir üstümden attım fakat tam olarak değil şunu sormak istiyorum sizce bu şeklide yola devammı ediyim yoksa cinsiyetmi değiştiriyim çok açık ve net çünki bundan sonrada pek bişey değişeceğini sanmıyorum hayatımda her şey boka sarıyor bazıları diyor biraz erkek ol filan bu lafı en yakınımdaki kişiden bile duydum boyum 1.69 kilom 68 fiziğimden nefret ediyorum şöyle düşünüyorum 1.69 erkek olmaz ama kadın olur die acaba siz olsanız ne yapardınız lütfen dalga geçmiyelim gayet çok ciddi ve net
Vücudum çok zayıf siz olsanız ne yapardınız
Cevapla