Konuştuğunuz insanların yazım kurallarına uyup uymaması ne gibi bir etki yapar?

Soru net demiyorum bu lafa kıl oluyorum. Yazacak bir şey yoksa alt satıra geç yahu. Neyse düzgün yazılan her yazı daha makbuldür ama sohbet anında konuştuğumuz insanların yazım kurallarına uyup uymaması bir etki bir fark yapar mi sizde?

Örnek: + bugün naptın

-hiç ya evde oturdum öyle sen naptın

+tekirdağa gittim bende ya arkadaşlarla

-ne zaman dönüyorsun peki istanbula

Örnek 2: + Bugün ne yaptın?

-Hiç ya evde oturdum öyle. Sen ne yaptın?

+Tekirdağ'a gittim ben de ya arkadaşlarla.

-Ne zaman dönüyorsun peki İstanbul'a?

Aklıma böyle basit örnekler geldi ama siz sohbet anınızı hatırlayarak yoğurup bu farkın sizin üzerinizde bir etkisi varsa söyleyin. Mesela ben kurallara uyan biri ile sohbet ettiğimde karşımdakinin kültürlü olduğunu falan düşünüyorum. Ayrı bir çekicilik oluşturuyor sanki...

Gizli sen gelme! Buna da mi gizli?
Anlıyorum derdini haklısın.
Gerek yok ya takılmıyorum böyle şeylere. uysada olur uymasada
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Konuştuğunuz insanların yazım kurallarına uyup uymaması ne gibi bir etki yapar?
Cevapla