Çok güzel bir noktaya temas etmişsiniz öncelikle çok teşekkür ediyorum. Son zamanlarda yazışmalarda sıklıkla gördüğüm kısaltmalar üzerinden yazıların yazılması, büyük harf ile başlanacak yerde küçük harf ile yazılması, kısaltmaların yapıldığı yerlerde kurallara uyulmaması ve en son olarak cümle başlıyor ve sonu bitmeyen cümle dizilimi. Nokta ve virgül göremiyorum. Yazışmalarda düşük cümlelerin kurulması.
Kullana bilirim, bilgisiyar, hanfendi, cimpiz, tiren vs. yazilimina dikkat etmeyen insanlardan uzak durmaya calisirim cunku hassas noktamdir. dayanamam kirarim. arada bir klavye ve tus hatasi ya da acele yazdigimizda karmasiklik yanlis yazilim hepimizde oluyor ama surekli surekli oluyorsa katlanamiyorum
En İyi Cevaplar