Hacim mi estetik mi?(Vücut geliştirmeyle alakalı)(Özellikle kızlar yorumlasın)?

Selam arkadaşlar. Ben 1 senedir fitness yapan birisiyim ve inanılmaz kafam karışmış durumda. Açıkçası bu sporu kendime ve karşı cinse hoş görünmek için yapıyorum. Son dönemde herkes ben sağlık için yapıyorum dese de bana pek inandırıcı gelmiyor o yüzden sizi kandırmayacağım. :D Kafa karışıklığına gelirsekte, 1.78 boy 74 kiloyum şu an ve malum önümüz yaz ve açıkçası plaja gittiğimde karın kaslarımı göstermek istiyorum fakat bunu yapmam için 1 1.5 aylık sıkı bir diyete ihtiyacım var ve açıkçası yağ yaktıktan sonra çelimsiz gibi görünmekten korkuyorum. Bu yüzden biraz irileşmek istiyorum fakat bu seferde kilo almam gerektiği için karın kasları el sallıyor bana. :( Sizce hangi yönde gitmeliyim? Kızlara sorma sebebim sizin gözünüze hangisi daha hoş gelir bunu anlamak istiyorum. Açıkçası aklıma gelen ilk fikir yaz için yağ yakıp çelimsiz durup durmadığıma bakmak. Eğer vücut hacmim hoşuma giderse formumu korumak için spora devam ederim eğer gitmez kendimi küçük görürsem kilo alma yoluna giderim, sizce mantıklı mı? Herkese şimdiden teşekkürler. Bu arada vücudumla ilgili takıntılıyım dediğim gibi herkes fiziğime iyi dese bile bana kötü görünüyor bu nasıl aşılabilir sizce? Teşekkürler tekrardan, uzun olduğu için kusura bakmayın lütfen. :)
Hacim mi estetik mi?(Vücut geliştirmeyle alakalı)(Özellikle kızlar yorumlasın)?
Cevapla