Insanın kendi öz halasının kızından hoşlanması normal mi?

Evet arkadaşlar sorum gayet açık. Ben halamın kızından hoşlaniyorum hani öyle dalga amaçlı da değil bazen onunla evlenmenin hayalini kuruyorum ama bu doğru gelmiyor bana siz ne düşünüyorsunuz bu durum hakkında. O da bana çok yakın davranıyor ama onun aklından böyle bişeyin geçeceğini de düşünmüyorum. bir yorum yapar mısınız lütfen...
Güncellemeler
+1 yıl
2 3 yılda 1 anca görüşüyoruz ve ben 6 7 senedir ondan hoşlanıyorum
Insanın kendi öz halasının kızından hoşlanması normal mi?
Cevapla