İlk defa bisiklet alacağım ne önerirsiniz?

Arkadaşlar ilk defa bisiklet alacağım. Çok fazla bütcem yok ama 500-600 max 700 olur. Bisikleti hobi/spor olarak kullanmayı düşünüyorum. Canıma estiği an alıp sürmek gezmek için. Araziye falan girmeyeceğim ama bildiğiniz üzere Türkiye'nin yolları da kaymak gibi değil. Bozuk asfalt, köy yolu gibi hafif toprak yollarda da gidebilecek bir şey. Mesela Belgrad Ormanı'nda, Moda Sahil'de veya sokaklarda sürebilriim kafama nasıl eserse. 1.75 boyundayım, 71 kiloyum, erkeğim. Biliyorum 700 tl maksimum bisiklet almak için çok iyi bir bütçe değil. Tabi ki çok kaliteli bir şey olmasını bekleyemem ama en azından yine de belli bir kalite beklentim var. Çok da dandik olmasın :D Böyle en az eforla en çok mesafe kat eden, beni pek yormayan, şekli güzel olan bir şey arıyorum. Dağ bisikleti mi? Şehir bisikleti mi? Ne önerirsiniz hangi model?

Bide güvenlikle ilgili tedirginliklerim var. Bisikletimin çalınmaması için ne yapabilriim apartmanda oturuyorum. Yani kilit videosu izledim kesmeyi deniyo kesilmiyo ama sıvı nitrojen döküp çekiçle vurunca kilit kırılıyo. Sağlam kilitler var mı?


0|0
13

En İyi Erkek Görüşü

  • Çok yerinde bir karar almışsınız. İstanbul'un Anadolu yakasında bisikletle gezebileceğiniz çok güzel rotalar var. Sizin de bahsettiğiniz gibi Kadıköy sahilinden Pendik'e kadar harika bir yol var. İlkbahar aylarında ben de orada pedal bastım ve çok eğlenceliydi. Başka bir zaman uğradığımda da Aydos Ormanlarını denemek istiyorum. Ayrıca Kocaeli bölgesinde arazi sürüşleri için güzel yerler var.

    Bisiklet seçiminde bazı noktalar var. Örneğin ne amaçla kullanacaksınız. Size 26 jant bir bisiklet çok uygun olacaktır. Gereksiz büyük almanıza gerek yok. Unkapanında bisikletçiler çarşısından ya da Sirkeci'den (Doğubank'ın etrafından) aradığınızı bulabilirsiniz. 700 TL kötü bir bütçe değil. Aradığınız bisikleti bulabilirsiniz. Zaten çok kaliteli bisiklet binlerce Lira tutuyor ve farkını anlayacak seviyede henüz değilsiniz. Lastikler çok önemli. Frenler aynı şekilde. Belli markalardan şaşmamanızı tavsiye ederim. Çok vitesli, Shimano vitesli gibi kriterlerle sizin gözünüzü boyayacaklardır. İnanmayın. Bisiklet hakkında çok sıkı forumlar var. Bisiklete binen insanlar çağdaş yapıdadırlar. O yüzden ne bisikletinizin ne olduğuna çok takılmayın.
    Spora başlarken lütfen biraz araştırma yapın. Çünkü kolaylık sakatlanabilirsiniz ve yanlış bir programla keyfiniz size zehir olmasın.
    Mountain bike yani dağ bisikleti yerine ince lastikli bir şehir bisikleti ile bulunduğunuz yerde daha çok keyif alırsınız. Asfalt zemin üzerinde hem daha hızlı gidersiniz hem de anlamsız bir şekilde yorulmazsınız.
    Son olarak şunu belirteceğim. Havalar soğuk ve sıklıkla da yağış var. Şu an için biraz beklemek daha uygun olacaktır. Bisikleti alsanız dahi pek gezemezsiniz.
    Hırsızlardan yüzde yüz korunma mümkün değil. En iyi tedbir evinizde saklamanız. Benim bir bisikletim bodrum katından çalındı.

    0|1
    0|0
    • şunu eig seç yazmış o kadar garibim

    • Hepsini Göster
    • Kron XC 250 HD aldım memnunum diğer sürdüğüm bisikletlere oranla daha hafif gibi geliyo güzel. Ama 3-4 kere falan sürebildim soğuk havalar nedeniyle biraz ısınmasını bekliyorum havaların :D

    • NE tesadüf ki bende de bir tane Kron 250 var. Çok stabil bir bisiklettir. Çok memnun kalacaksınız.
      Şimdiden iyi sürüşler.

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 1

  • 700 tl cok iyi bitce bence

    0|1
    0|0
    • bilmem internette o paraya bisikletin tekerini alamazsın diyenler oldu da :D yani bakıcanda 5 10 bin tl 3 bin tl her türlü paraya bisiklet var

    • Hepsini Göster
    • gerçekten öyle ya. benim 4 sene önce 500tl ye aldığım bir monta tekrar baktım 1700 tl olmuş :D

    • vay be pahalı bir bisikletim varmış demekki 😊😊

Erkekler Ne Diyor 2

  • tur - trekking bisikleti al bence, dağ bisikleti zamanla sıkıyor çok arazide sürmüyorsan

    çalınmasın diyorsan evin içine sokacaksın, yoksa her türlü keserler kilidi

    0|1
    0|0
  • Ankara da isen ikinci el al derim

    0|1
    0|0
Yükleniyor... ;