Mezuniyet törenine babanın gelmemesi ve açıklayamamak:=(

Ya babamla 2 senedir konuşmuyoruz.Gitti ayrıldı annemden başkasıyla evlendi salak.Bu sene de mezun oluyorum üniversiteden.Arkadaşlarım soruyor işte baban da gelir falan diye.Bi de mesleğinden dolayı merak ediyor arkadaşlarım hep.Ama o gelmiycek falan diyorum şaşırıyorlar neden falan diye.Açıklayamıyorsun tabi işte falan diyip geçiştiriyorsun.Çok kötü bir durum bir suskunluk anı oluyor o dakika işte.Allah kimseye yaşatmasın.Gençler boşanacaksanız evlenmeyin.Doğacak çocuklarınızı bu şekilde üzmeye hakkınız yok.
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar atarlı ergen falan değilim bu arada güzel bir fakülteden mezun akıllı bir insanım:=)
Güncellemeler
+1 yıl
Ya içimden geldi paylaşmak istedim bu saatte burda yazdım kimseye anlatılmıyor böyle şeyler rahat rahat sonuçta.Siz de iyice üstüme geldiniz yani:=)
Mezuniyet törenine babanın gelmemesi ve açıklayamamak:=(
Cevapla