tüm zamanların en iyi frikik kullanan futbolcusu kimdir?
Cristiano Ronaldo...
David Beckham....
Ronaldinho....
Roberto Carlos...
Diego Maradona...
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Şıklarda yanlışlık var HAGİ dünyanın kabul ettiği firikikçi spiker firikik olduğunda gs sanki pnaltı kazanmışcasına seviniyo diyodu kaç oyuncu dedite bildi bunu benim tanıdığım ildiğim bana göre HAGİ dir. Bunun tottisi var yine çok çok beğendğim del pierosu var :) Ama 1 numara hagi
şıklar olmamış kanka
juninho
del pierro
koeman
van hooijdonk
maradona
bildiğim kadarıyla firikikten en çok gol atanlar bunlar ama estetik olarak ronaldinho ve beckhamı tek geçerim
Al işte bir zor anket daha .. : /
Maradona hariç hepsini izledim bilirim .. Ama ısrarla Ronaldinho demek geliyo içimden ..
Türkiye de Sergen ( Her ne kadar karakterini , kendini sevmesem de ) , Hagı ..
Günümüzde Selçuk İnan <3
neden selçuk dıyen bayanları eksilediniz anlamıyorum
Cevap
41Cevap
link agsdfsaghd
tpadpdmgad
dfsfdsfdsfdsfdsdf
Roberto Carlos
https://www.youtube.com/watch?v=BL8lUyFmhiM
Fizik kurallarına aykırı yorumu yapılmıştı
juninho bence adamın lyondaki 107 golunun 53 ü frikikten :D ama şuan şöle bir gerçek var selçuk inan buldumu yerını affetmıyor :D messi den ronaldodan bile daha çok gol yüzdesi vardır frikikte 3te 2 falan :D
Yukarıdakilerin hiçbiri.. Bu konuda açık ara lider olan tek bir isim var.. "PİERRE VAN HOİJDONG"
Cristiano Ronaldo. Bu adamı futbolda her konuda tek geçerim. Açıkcası ben tartışmaya bile gerek bulmuyorum. Direk ''A''
Ronald Koeman diyorum.
Frikik değildi onlar; ateşlemeli roketti.
Nihat Doğan Şıklara bakmadan yazıyorum :D hassiktir soruyuda okuyuş şelime kamasutra pozisyonu yapsınlar frikik yazıyor ben fikir okuyorum
Futboldan zerre kadar anlamadığın belli ki bu isimleri şıklara koymuşsun. Burada David Beckham hariç frikik ustası diyebileceğin kimse yok.
jurinho yu nasıl koymazsın adamın ortasahadan bile golleri var 1 tane değil 10 tane değil
Ronaldonun adi var 3 5 gol atti diye frikik isabetine bakinda konusun,bence Dennis Berghamp
Juninhoyu goremedim :) selcuk inanda yok bu anket olmamis :)
Pierre van hooijdonk recoba platini zidan...nasil seciceksin aga:)
Ronaldinho dedim ama gördüğüm en zor anketti 5 yıldız
Selcuk Inan, Juninho, Ronaldinho
Seçuk'u hazmedememişler normaldir :)
lyon da oynayan brezzilyalı juninho
Cristiano Ronaldo...
Ronaldinho,Hagi,Juninho...
Sergen,Selçuk İnan...
selçuk inan diyecekler şimdi dfhadfhadfh :))
david berckham kinestetik zeka
Ronaldinho , David Beckham ikilisi süperdi :)
Selçuk inan türkiyeden
cristiano ronalda avrupada
selçuk inan <3
van hooijdonk der susarım.
hilal cebeci :))))))))))))))
firi nerde yav sdfadg
dsfdsfds
Beckham, hooijdonk, zidane.
hande yener de iyi frikik verir
______roberto carlos___
Cristiano Ronaldo...
David Beckham...
Juninho derim
Juninho nerede ?
juninho .
Beckham. <3
David Beckham.
Roberto Carlos...
hami mandıralı.
FrikikFikri <3
Roberto Carlos...
David Beckham...
andrea pirlo
ronaldinho başgan.
David beckham
Hadise
David Beckham...
lionell messidirr
e.a
:DDDD
roberto carlos
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar