Sadece 18 maçlık dilimi paylaşabilicem bu kadarını çıkardım eksiğim var ise herkesden özüd dilerim..5. Hafta Gençlerbirliği-Beşiktaş Fırat Aydınus: Gençlerbirliği'li oyuncu Skulason Gomez'in dirseğiyle kanlar içinde kaldı. Ancak karşılaşmanın hakemi Fırat Aydınus Alman forveti oyundan atmayarak Fenerbahçe derbisinde oynamasını sağladı. - 6. Hafta Beşiktaş-Fenerbahçe Halis Özkahya: Halis Özkahya kararlarıyla derbinin çok önüne geçti. Markovic'i sakatlayan, Volkan Şen'e tekme atan ve kontrayı keserek 3 kere sarı kartı hak eden Ersan Gülüm (gördüğü sarıyı da eklersek) 3 kere atılmadı. Beşiktaş'ın attığı ilk golde Ersan Gülüm ofsayt. 3. golde Gomez Alves'i iterek kendisine avantaj sağladı ve sonucu etkiledi. 8. Hafta Beşiktaş-Çaykur Rizespor Alper Ulusoy : Rizespor'un Deniz Kaddah'ın ayağından bulduğu net gol yanlış bir bayrakla geçersiz sayıldı. 10. Hafta Beşiktaş-Kasımpaşa Cüneyt Çakır: Beşiktaş'ın 90+3'de bulduğu penaltıdan önce taç Kasımpaşa'nın. Devamında Atiba eliyle atağı geliştiriyor. Donk'un sırtına çarpan topa penaltı verildi. Karar yanlış.
11. Hafta Bursaspor-Beşiktaş Mete Kalkavan: Kamuoyunda Beşiktaşlılığıyla bilinen Mete Kalkavan Quaresma'ya 2. sarı kartı gösteremedi. Şenol Güneş'in bunu görüp yerine oyuna aldığı Olcay'ın asistinde Beşiktaş 3 puanı kazandı. -
12. Hafta Beşiktaş-Sivasspor Hüseyin Göçek: Hüseyin Göçek, Atiba'nın kendini yere bırakışına kolay ve yanlış bir penaltı çaldı. Rakibine çift dalan Quaresma'yı oyun dışına atamadı. Son dakikada İbrahim Akın'a yapılan net penaltıyı es geçti. 14. Hafta Kayserispor-Beşiktaş Bülent Yıldırım : Bülent Yıldırım Zeki Yavru-Gökhan Töre ikili mücadelesinden faul yarattı. Olmayan faulün frikiğini kullanan Sosa'nın golüyle Beşiktaş Kayseri'den 3 puanla döndü.
Umarım seneye bu hatalar yapılmaz ve daha teemiz bir lig olur sizin görüşünüz nedir.
Güncellemeler
+1 yıl
http ://kosmayanbiadam. blogspot. com. tr/2016/01/hakem-hatalar-3-buyukler-20152016. html bu siteden alıntıdır.
Fenerbahçe-Antalyaspor Maç içinde ev sahibi aleyhine bir çok hata yapan Bülent Yıldırım, son dakikada Diego'nun kendini yere atmasına faul çaldı. Fenerbahçe o frikikle maçı kazandı. 2.bp.blogspot.com/.../CNr6e6JVAAAfxiD.jpg
Fenerbahçe-Galatasaray Fenerbahçe'nin attığı ilk golde pozisyon öncesi aktif alanda bulunan van Persie'nin ofsaytta olduğunu yardımcı hakem atladı. 4.bp.blogspot.com/.../CXQjg5hWEAA0TGD.jpg
Yani kısacası pozisyonlara tek tek bakarsan fb nin kazandığı penaltıları ve rakiplerine verilen 12 kımızı kartı nef görürsün. Beşiktaş in eze eze kazandığı şampiyonluğu gölgeleme amaçlı soru
@swedrftgyjık Korkak asıl senin gibi adama denir dediğim lafları yediremeyip engelleyen sensin üstüne birde küfür edende sensin korkak neye denir ilk önce ona öğren abuk subuk profiller ile buraya gelmekten vazgeç artık rahat yok sana burada
ligin genelinde tamam fırat aydunus konusunda haklısın kanatma kırmızı kartlıktır ama şuda varki 4 büyüklerden hangi takım olursa olsun son haftalarda ya da kritik noktalarda şike yapıyor
yo biliyorum ama şöyle düşün gs maçında van persie oynamaması gibi bir şey takımlar ona göre önlemini alır yoksa o maçı bjk nin kazanması çok zor olurdu
sizin bu seneki şikeleriniz atığnız penaltılar yaptığnız falerle yapılan verilmeyen penaltılar şampiyonluğnuz yenilmiş gibi konuşma çünkü istikrarlı takımınız yoktu nan adam yüksek tempoda oynuyor pas atacağı adamlar yavaş adam kendini yine ayarlıyor yan hak bjk nindi sizinde bu yıl içinde yaptıklarınız vardır
Peki senGsli olduğumu söyedin googla yazsana Türkiyeyi şikeyi getiren takım dşyye Gs Ankaragücü maçı nasıl çıkıyor bak istersen sizin yüzünüzden 2 li avaraja bakılıyor toplam avaraja değil biliyorsun dimi.
cemil turan çocuğu üstüne yemin ediyor polise bağırıyor polis adamı uzaktan takipe alıyor adam eskişehir spor başkanı evi önünde paraları taşırken görülüyor ben gs liyim ilk yorumumdaki gibi gs de fb de bjk de ts de zaman zaman şike yapmıştır ama sizin sürekli yaptığnız bir gerçek bize şikeyi getiren diyorlar esrarıda ömer hayam buldu ama fazla kulanm adı kulananlar düşünsün
bak mantıklıca konuşuyoruz ben tarafsızım her takım şike yapıyor biz yaptık trabzonda yaptı belşktalta yaptı fener biraz daha yapıyor neden diye sorarsan sizin başkan ve kurul daha sağlam daha zengin ali koç acun ılıcalı bu yüzden sizde parabol bizim borcumuz beşiktaşın borcu ts nin borcu biz şikeyi getirdik ama kulanan sizsiniz
En İyi Cevaplar