Merhaba, Bir "Spor" sorusuyla daha sizlerleyim ⚽. Beşiktaş-Adana Demirspor maçını yöneten Ali Palabıyık, aldığı kararlar ile oldukça tepki çekmiş ve Beşiktaşlı avukatlar tarafından dava edilmişti. Son günlerde çıkan haberlerde ise Ali Palabıyık'a sezon sonuna kadar görev verilmeyeceği söyleniyor. Peki sizce hakem hatalarına karşı daha katı olunmalı mı?#Mario #Mario45 #SüperMario
Evet daha katı olunmalı ve hakem hatalarına izin verilmemeli, hiçbir takımın emeği ile oynanmamalı
Hayır daha katı olunmamalı hakemlerde insan onlarda hata yapabilir
Beşiktaşlılar da gördüğüm son 2 senedir mağduru oynarak bir şeyler elde etmeye çalışıyor olmaları. İtiraz edip haksızlığa uğradıklarını söyledikleri bütün pozisyonların aynılarını veya daha fazlalarını kendi lehine olması durumuunda seslerini çıkarmıyorlar. Balotellinin golünde faul olduğunu düşünenler Geçen yıl Fenerbahçe maçında Necip'in attığı gole bakın. Ne farkı var. El var diyenler de aynı şekildeki bir Beşiktaşlının koluna çarpsa penaltı mı diyecekler. Mağdur edebiyatı bu ülkede iş yapıyor. Bunu ülkede 20 yıldır yapanlar iktidar da. Beşiktaşlıların tek yaptığı bu. Mağdur değil kollanansınız!
kritik hatalar, saha dışı hakemlerce değerlendirilip gerekirse geçersiz sayılabilmeli.. göz göre hakem hatasıyla yenilmek , o sporu spor olmaktan çıkarır.. bunun yanında, her hakemin bir karnesi olmalı bence.. ki belki vardır da bilemiyorum.. görev aldığı maçlardaki performansı ve doğru / hatalı karar yüzdesine göre , dönemsel puanlar kazanmalı veya kaybetmeli.. kariyeri de buna göre şekillenmeli. veya ekstra eğitimlere gönderilmeli.. o maçların ucunda yüz milyonlarca lira para dönüyor..
teniste yaptılar mesela , şahin göz yazılımı var.. hakem hatasının önüne geçiyor.. ama sanırım sınırlı sayıda kullandırıyorlar , zırt pırt değil.. hakemi de ezdirmiyor.. ama atıyorum , 3 hak veriyor.. kritik anlarda oyuncu , şahin göz talep edebiliyor.. ve bilgisayar topun nereye düştüğünü hesaplıyor.. futbola da lazım böyle şeyler.. özellikle , nasıl at yarışlarında bitiş çizgisi için karar bekleniyor.. penaltı gibi bir durumda da , itiraz olduğu an , dış hakemler pozisyonu izlemeli ve nihai karar verilmeli.. o sırada da maç durmalı.. adamlar çatır çatır hatalı penaltı veriyorlar...
Görüyoruzki her hafta farklı takımlar hakemlerden dert yanıyor. Bugün Beşiktaş lehine bir hata yapılıyorsa yarın başka bir takıma yapılabiliyor. VAR gibi bir teknolojinin olduğu bir dönemde hakemlerin bilerek birtakım lehinde hata yapacağını düşünmüyorum. Takımların ve taraftarların hakemlere karşı biraz daha anlayışlı olması gerektiğini düşünüyorum.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Ads maçında Beşiktaş i yaktı Bu hafta Galatasaray'a Rize karşısında 3 puan hediye ettiDaha önce maçı derbide Beşiktaş'tan alıp Fener'e verdi Bu renkli hakemin futboldan uzaklaştırılmış olması gerekir
Yıllardır ülkede hakem hataları var. Aslında bunlar hata değil bilerek yapılan sabotajlar. Hakem olduğunuzu düşünün size tonla para geliyor maçı sabote etmeniz için veya iddaa manyağı bir hakem olduğunuzu düşünun kendi iddasini tutturmak için maçı sabote ediyor
Suç duyurusunda bulunulmuş olması soruşturma açılacağı anlamını taşımaz. Hakemin yaptığı hatadan (kendisi kasten yaptığını kabul etmezse ) görevi kötüye kullanma vs suç oluşmaz. Havanda su dövmek için boşu boşuna yargıyı işgal ediyorlar. Not: Beşiktaşlıyım.
Gözle görülebilir hatalar yaptı. Dolayısıyla haksızlık yapılmadan sert olunmalı. Hakemlerde insan ancak maçı yöneten şahıslar onlar. Tek bir golün rakamsal, sayısal değerini, sıralamayı değiştirebileceğini bilirsiniz. Bu yüzden yıllarca hakemlik yapmış, tecrübeli birinin böyle Beşiktaş'a karşı saçma sapan hatalar yapması kim ne derse desin tesadüf değil. Kendime yakıştırıp, söyleyemeyeceğim bir kelime!
Daha dikkatli olunmalı bence. Bir dünya emek veriliyor futbolcusunun antrenmanından tut, stadının bakımına kadar her şey hesap ediliyor, canını ortaya koyarcasına mücadele ediliyor. bi hakem mahvedemez
Ben mhk olsam değil süper ligte amatör liggte hatta u-11 maçlarında bile görev vermem. Adam kötü maç yönetmiyor, kötü niyetli maç yönetiyor. Çkktığı her maçta kafasında önceden bi senaryo kurguluyor ve onu uyguluyor.
Hakemde olsa insandır hatalar her meslekte olabileceği gibi bu meslektede olabilir. Bu insanı bir durum. Fakat gel görki bazıları şikeye karışıyor. Bariz bir şekilde belli olanlara buna kalkisanlara daha sert tedbirler daha sert yaptırımlar olmalı
Usta adam hata yapmıyor ki bilinçli şike yapıyor hata nedir doğruyu görmemeye hata denir bu adam doğruyu görüyor ama kendisi doğruyu yanlışa çeviriyor bu adam bence idaa oynuyor maçtan önce 😂
Besiktasli avukatlarin bunu yapmasi üzücü. Nedeni ise bu sefer onlarin lehine yapilan bircok hakem hatasi gündeme gelebilir, bkz; josef'in atilmamasi gibi.
Standarsız kararlar varsa evet altında bir şeyler aranmalı. Ama esas sorun futbolcularda teknik adamlarda başkanlarda bence. Kazanmak için her yol mübahtır anlayışıyla oyunu soğutma, hakemi kandırmaya çalışma, en ufak müdahalede kurşun yemiş gibi tepki gösterme esas bunlar cezalandırılmalı bence
Galatasaray dün sadece Rizeye koymadı anlaşılan fjdjd Hakemlerde insandır hata yapabilir derkenn iyiydi dimi geçecekler bu ayakları hakemler herkese hata yapıyor
Ben olayı bilmiyorum lakin genel olarak konuşucam. Hakemler gerçekten bazen maçı istediği gibi adaletsiz yürütüyor. Buna karşı çok atik davranılmalı yani herşeyin bir kuralı var.
Aksine hep Galatasaray aleyhine oluyor. Nisan 2019 dalı Fenerbahçe Galatasaray debisini izle bakalım yaptığı yanlışlar Galatasaray'ın galibiyetine nasıl engel olmuş fenerin golünden önce Feghouliye yapılan faulü nasil es geçmiş