ben çok beğendim yaa bayaa komikti ? izlemeyenlere tavsiye ediyorum mutlaka izleyin :D
izleyenler siz ne düşünüyosunuz?
gizli bugün çeklimezsin sen yaa :)
izleyenler siz ne düşünüyosunuz?
gizli bugün çeklimezsin sen yaa :)
sineme da izlemiştim. İslamı yaşayıpta cahil olanlara güzel değinmiş. Fakat arka temada çarşaf giyen kadınlarla dalga geçme vb olaylar vardı. Espri bile olsa bunlar benim hoşuma gitmedi. Espriler güzeldi kadının azmi güzeldi. Ama sonundada maul olaylar üzdü bizi...
Bu arada Hükümet kadın tatar ramazan gibi gerçek bir olay . O kadın yaşamış gerçekten
Gizli cevaplara soruyu kapatan ablama 4 yıldız o filmide mutlaka izlyecem ölsün gizliler.
yaa fragmanı cok ıyıydı ama fılme gıttım o kadar komık bı fılm değildi bence yanı normal bı fılm guzel olmus tabıkı emeklerıne saglık ama cok guzel harika diyecek kadar değildi
Evet balım izlemiştim çok beğendim bende... : ) 5**
Cevap
9Cevap
sdcebenimol döndüm ekle beni gangi ben filmede sen güzel diyorsan güzeldir beş yıldız:D
ben o filimi kasten islemiyorum, cünkü yapimcisi yilmaz erdogan gibi bir vatan haini oldugu icin onalara bes kurusum nasil olmasin diye !
ben protesto ediyorum sizide davet ediyorum !
İzledim çok begendim ..
hannibal izledikten sonra bunu izlesem nasıl bir etki yaratır :D
hic birssy dusunmuyorum internette dussun bir izleyim sonra dusunurum:D
hayata bıraz ti ye almış noktaları var
izlemek istyrm bende
Akşam izleyeceğim
ızleyecem bugun
henüz izlemedim
güzel filmmiş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar