Doktorum mayıs ayına kadar spor yapamazsın dedi. Beslenmem de protein ve karbonhidrat ağırlıklıydı. İlk 2 ay boyunca Gün de 1 saatten fazla yürüyemiyordum zaten. Benim vücut hamlaştı. 13 kilo aldım. Göbekte çıktı. Sinir oldum. Spora başlayana kadar ne yapmam lazım? Normalde ben yüzücüyüm. Hava güzelleşti, tişörtlerimi giyeceğim, işte gömlek giyiyorum bazen, göbek gözüküyor sinirleniyorum. Düşünün halimi anlarsınız.. 2-3 ayda eski formuma kavuşurum ama hamlaştıktan sonra spora başlamak zordur. Yorgunluk olur bir kaç gün kendinize gelemezsiniz. Benim mayıs ayında işlerim yoğunlaşacak. Ben hem sporumu yapmak istiyorum hem de işlerimden geri kalmak istemiyorum. 15 gün boyunca bu hamlıktan kurtulmam lazım.
Güç olarak ameliyat öncesi ile hemen hemen aynı ama form olarak hayır..
Güç olarak ameliyat öncesi ile hemen hemen aynı ama form olarak hayır..
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar