sizden ricam lütfen soruma tam puan verirmisiniz söz bende sizin sorunuza tam puan vereceğim :)))
Yüzü kızaran bir erkek gördüğünüzde ne yaparsınız?
sizden ricam lütfen soruma tam puan verirmisiniz söz bende sizin sorunuza tam puan vereceğim :)))
burdakılerın hepsı severım falan demıs ama bunla ılgılı soyle soyleyım yuzum kızarır benım kızlarla konusurken cunku hayatımda kızla konusmamısım sınıftan bır kız benımle konusmaya calıstı yuzum kıpkırmızı oldu bısey deyemedım kızın dedıgı su:bu evlenınce o ısı nasıl yapacak
o gunden sonra ıyı kı uzak durmusum dedım tabı herkes aynı degıl ama sanssız bırıyım..
yok yok o kız demekki farklı bir şeymiş hepsi öyle değildir
kızların bazıları eleştirmiş önce kendilerine baksın yüz kızarması utançtan felan oluyorsa iyi bişey ama durup dururken oluyorsa hastalık olabilir herhangi bişey olabilir dokta gitmelisin hiç utanma
yok durup dururken olmuyor...
o zmn hiç sıkıntı yok ama bazılarında yüzüne tükürsen laf etsen yinede kızarmaz yüzü bu saygınlıktan terbiyeden gelen birşeydir.
Benim cok hosuma gider tam istedigim gibi. utangac olmayanlar cok firlama oluyor kasi gözü oynamasin, utansin ben cok severi. benimde sevgilim birazcik öyle. Bu onun nekadar deneyimsiz oldugunu gösteriyor. bende ta öyle erkek istiyorum. Asla ters karsilamam öyle erkekler hep iyidir, hem sevgili olarak hemde arkadas olarak.
deneyimsizlikle ne ilgısi vaq onu çözemedim.?
hani mesela 20 yasinda hic sevgilisi olmayan erkek bir kizla konusunca kizarir mesela utanir ilk zamanlarda o anlamda dedim
ne alaka yaa? kız arkadası olmuş olup y?zü kızaranda var...hatta kızl konuşmayı billmeyen sevgilisı olmus arkadaslarımda var. ben her durumda kızaran erkekleri demyorum sadece hoşlandığı kızın yanında kızaran erkeğı dıyorum ona cok yoğun duygular besleyen erkeğı dıyorum
ne kadar güzel yüzü kızarıyor demek ki utanma duygusu ahlak kavramı var der içimden takdir eder yüceltirdim
ama yüzüne vuranlar hakkında ne d?şünüyorsun şakadaa olsa?
kedi uzanamadı ciğere mundar der kendi suratları kösele gibi olmuş utanma sıkılma bir şey kalmamış bir de utanana laf ediyor lüzumsuz. püüfff bunun kalitesi belli oldu... (diye geçiririm içimden)
hatta 30 yaşında biride böyle diyordu hani bana iltifat ediyordu sonra yüz?m kızarınca bunu yüzüme vuruyordu.
valla güzel cevap ve güzel yorumlar. teşekkürler. yüzü kızaran bir erkek olaraktan tebrik ediyom. :)
utanmak güzeldir. arsız biriyle konuşacağıma utananla konuşurum daha iyi. belki hoşlandığı için eğleniyordur sizle çok kötü bir niyeti olduğunu sanmıyorum. bu arada içinizi rahatlatacak bir şey: bizim memlekette kıza birileri talipse yüzü kızaran tercih edilir. bunda edep var diye
Cevap
30Cevap
yüzü kızaran erkek bnce bişeyleri masumane yaşayan biridir.çok dikkatimi çeker çekingen, yüzü kızaran erkekler.çok güzel bişey bence sevilesi erkek tipidir :)
beraberlik yaşayabilirmiin böyle bir erkekle?
evet yaşayblirdim.biara vardı böle biri platonik hoşlanıodm lisede :)
şuan kaç yaşındasın?
22
kendi kendime kaldimi dunyada boyle insanlar diye dusunurum,artik boyle erkek ve ya kiz gormek yok derecesinde benim icin iyi bisey cunki kotu insanin yuzu kizarmaz... Bence
beraber olmak istemez ama değılmi hiç bir kız?
hakikaten ya ama ben kendimi çok kotü hıssedıyorum birde karşindaki kim bilir ne düşünür diye düşünüyorum
ama ben böyle olursam benı kim severki?
Ya ben maalesef on yargilari olan biriyim. Pekte hos karsilamam acikcasi ilk basta. Fakat sonradan kendini sevdirebilirse neden olmasin belki ihtimal kucuk olsada olabilir. Ben kendine guvenen erkekleri severim.
ama oda böyke olmayı istemiyori arkadaşım.
beyaz tenli oldıgım için zaten kızarmaya bahane arıryor tenım bunu gören kızlarda saf oldugum düşüncesiyle elini veriyor VERdıgıne pişman kalıyor sonra:)
hadi ya sen nasıl ne durumlarda kızarıyorsun?
aynen bende de oluyor oooo.. nasıl geçecek bu durum?
Utangacliktan kizarmissa ve buna ben sebep olmussam cok sempatik :)
hadi ya gerçekten öylemı?
Kesinlikle :)
anlayisla karsilarim kiyamam ama asik olmak zor olur öyle birine yani asiriiiii utangac diye zor duygu biliyorum ama cok yirtikda istemezdim ortasi olucak :) her konuda yuzu kizarirsa iyi olmaz kendi icinde
her konuda değil canım
o kadar degilse iyi :)
yüzü benimle konuşurken kızardığı için hiç aklımdan çıkmayan birisi var..
hadi ya ne yönden aklından çıkmıyor ?
yakışıklı birimiydi ?
bırak bu işlerii yüzüne vururmusun peki bunu ?
acaba benide severlermi böylee...
Gecer uzerimden martilar, kanatlari sen...
Bir oglan kızarır , yanaklari sen...
Kırmizı yanakk cok hosuma gider hrrzamanda oyle tipler dikkatimi cekmistir...
arkdaşım bendemi bir anormallik var burdaki kızlardamı yaa bu zamana kadar karşıma çıkankızlar özellikle son 3 senede karşıma çıkan kızların hepsi itici gördü yanii ben anlamıyorum ..
acaba sizde acı çektinizde şimdi kırmızı yanaklılarımı seviyorsunuz yoksa daha önceki fikrinizde böylemiydi?
ben beyaz tenliyim ama...
gerçi onlarda beyaz oluyor kumralı felan hikaye bence...
alakası yok canım her tenin ayrı bir güzelliği var...
genel olarak söyledim
ben şu ana kadar kızaran erkekle az karşılaştım hepsindede kabuğundan daha çıkamamış diye düşündüm :D
nden öyle düşündün ki ?
ön yargılı omam . utangaçtır kızlarla pek konuşmaz.. ama ön yargıdan çok ben cesaret isterim bir erkekte
ne gibi ?
yok canım öyle şeyler yoktur bende kesinlile dururum sözümde sözümün arkasında da dururum
ne oldu ?
öyle bir erkek göremiycegimize göree hiç bir zaman bilemycezz ne yapacagmızı
ya hakikaten siz nerede yaşıyorsunuz nasil görmezsiniz?
nerde yaşadgmn ne önemi var erkek işte kızarmaz yüzü
eee burda gördüğün gibi dolu soru var o şekilde...
bende cok kizarirm sevglim cok sever yani byle sinrlendgmde kizdgmda sicakladgmda aglarken asiri gulersem felan :)) birinin gozlernn icine bakoncada oluyor ama ben utangac deglm aslnda ailevi benimki :) gensell :)
tamam bende de öyle oluyor ama erkekte olması kötü arkadaşım bayanda olsa neysede..
Ne karşısında yüzünün kızardığına bağlı, ona göre değişirdi düşüncem..
ne karşısında kızarır sence bir erkeğin yüzü bu zamana kadar gördüklerinde nasıldı ?
yanii iltifat edildiği zaman olur
sevgilimle ilk buluştuğumuzda ilk kez yetişkin bir erkeğin
yüzünün kızarmasını görmüştüm
gözlerime bakamaz bakınca kızarırdı:)
bana verdiği önmi anlamıştım
hadiii yaa kaç yaşındaydı nasıl açıldı size sürekklimi böyleydi ?
netten tanıştık aynı şehirde olduğumuz bir site vardı
baya bir netten görüştük 6 ay gibi onun üstüne buluşunca ben heyecanlıydım ama sakladım bie şekilde heyecanımı:)
ama o saklayamamıştı
30 yaşında ergen çocuk değil:)
o nasıldı harbiii ? ne hisettin ona karşı?
6 ay ve birbirimizi camdan görsekte gerçeğinin yuanında olmak görmek gözlerine bakmak
anlatılmaz bir heyecandı
ilk kez böyle birşey yaşamıştım
o bildiğin kıpkırmızı,gözlerime bakamaz elleri titrer bildiğin şoklar içindeydi
hatta ilk beni gördü dokundu sen gerçekmisin demişti
ona hayatının sürprizini yapmıştım hiç beklemediği anda ben geldim diyip karşısına çıkmıştım:)
helal peki arkadaşın tipi nasıldı biraz tarif edermisin ?
ne gibi tipi
kızardığı utandığı anmı
yoksa dış görünüşmü:)
ben zaten görüyodum her gün onu ama camdan
dış görünüşü?
çalışan helede resmi bir işi olduğundan resmi giyimliydi:)
aynı gördüğüm klişiydi,boyu uzundu ama camdan anlaşılmıyodu :)
gözleri maviydi biliyodum ama yakından masmaviydi
yüzü kırmızı
ben bir anda habersz,hatta dargın olduğumuz hatta doğumgünü olan bir günde gittim
konuşmuyoduk:)
öyle birşeyin üstüne beni girdüğünde deliye dönmüştü heyecandan:)
beyaz tenlimi ?
hayır kumral sarıya dönük gibi
mavi gözlü
tamam anladım bende beyaz tenliyimde onun için sordum
kendinimi sandın yoksa:)
aynısımı başına geldiki
yok acaba sdaece beyaz tendemi oluyor diyee sordum?
tabikide hayır:)
genel olarak beyaztende görülür... arkadşım %80 çünkü ten müsait kızarmaya
Kıyamammmm lem derim yanaklarını mıncırırım.Fazlada utangaç olmasın.Ne o öyle nazlı nazlı kız gibi:)
fazlada derken ne kadar fazla ?
'Ay canımm', der, böğrüme basarım. Kimseye de tek kelime ettirtmem yavruma.
şimdi ne durum olduğuna bağlı ama genelde dalga geçerim :)
niyeee dalga geçersin pekii ? diyelimki iltifat edildi...
yahu bir erkeğe iltifat edilirse ne edilir yakışıklısın mı. işlerinde çok başarılısın güzel bir ima bırakmışsın insanlarda vs. bir erkeğe bu sözler söyleniyorsa koltuklarının kabarması lazım yüzünün kızarması değil
al işte sanki o istiyormu yüzünün kızarmasını arkadaşım sende varyaaa bilerek mi yüzünün kızarmasını istiyorda sanki ?
arkadaşım kızarmayacak bilecek kendini. iltifat alında gurur duyacak kendisiyle utanıp sıkılmayacak ne o oyle. bir kızda dahi bu hareketi sevmem
al iştee yaaa ne o öyle diyo zaten gurur duyar kendisiyle iltifat alınca kim gurur duymaz... ne kadar acayipsiniz ya niye sıkılsınki ?
sıkılmaktan kastım utanıp kızarmak. hani deyim gibi kullanılır utanıp sıkılmak. ne diyeceğini bilememe durumu vs. çocukmusun da yüzün kızaracak
al iştee ama ben öyle olmasını istemyiromki olunca kızarıyorum ben ne yapayım yanii arkadaşım kızaranlar sanki kızarmayı istedikleri içinmi oluyor böyleee ne diyeceğimi bilirim yanii o kadarda değil...
sonuçta ben sevmem bu durumdan hoşlanan kız arkadaşlarımız varmış vardır tabi ama ben hoşlanmıyorum
ama anlayışla karşılayın arkadaşım cidden yüzüne vurmanız o kişiyi psikolojik rahatsızlığa sürekliyor kafaya çok takıyor daha sonra.a...
etrafımda böyle bir insan yok olsada bunu şakaya vurarak söylerim onur incitici olmam ama o kişiyi pek hayatımda olmasını tasvip etmem. kişilik meselesi
garip neyseee şakada olsa bence yapmamanızı tavsiye ederim cidden...
Abazan bir bakir olduğunu düşünürüm. Ya da bakir bir abazan.
en dogru tespiti sen yapmışsın tebrik ederim gercekten:))))
ne alaka yaa?
utangaç erkekler candır sevilesidir.. o değil de niye gizli sordun günün sorusu olmuş :)
gizli sormasaydım ne olurdu?
gizli sorulması garip geldi yanlış anlama aşırı utangaçsn galiba bu soruyu bile gizli soruyorsun
herkes .cok sirin yanagini sikarim falan diye yanitlamis benimde sik karsilastigim bir durum ama kimse yanagimi sikmadi burdan anladigim su bu soruyu cevaplayan kizlarinda yanaklari kizariyor )))
bilmiyorum artık nasıl oluyor yanağını sıkmak deyimi şirinlik babında iştee ama sanki diğerleri başka dünyada yaşıyor sanki yüzü kızaran erkek hiç görmemişler gibi...
insanlik hali ne var bunda bende sevgilimle ilk zamanlar konustumda kizariyodum elimde olmadan
işte benimde elimde olmadan oluyor.
yanaklarını sıkarım iyice kızartırım :D Çok sevimli bir durum :D
sen kaç yasındasin yüzüne vurmayı çok sevıyor kizlar öyle olunca çok kafaya takıyorum:-(:-(
Herhalde kim ne derse desin % 90 muuzurluğumuz tutar kırmıızı pancar turşusuna çeviririz:)
harbi niye öyke yaparsınız?
Tatlı durdukları için sanırım:)
yanniii yüzüne vuruyorlar iltifat ediyorlar sonra yüzüme vuruyorlar..
Yüzü kızaran erkek terbiyeli, sevgili, sadık erkektir. Çok çekingen olmasının nedeni de aile baskısındandır.
yok bende öyle aile baskısı yoktur.
ben daha sevimli bulurdum utangaç diye düşünürdüm gözümde küçülmezdii bu her kızdan herkıza deişir benim fikrim böyle şahsen ben olumlu düşünüyorum :D
bende sararıp yanına geçerim Cimbombom diye bağırırız bağzende çığlık atar kaçarım yoksa yüzü kızaran bir erkekmi gördün Soruda tam günün sorusu olmuş ya inan negatif yorum dalında ödül alacak :D
Erkeklerinde utanma duygusunun var olduğunu düşünürüm ne düşünücem.
yüreğinin temizliğinin ortaya çıktığını düşünürüm... Şimdi malesef yüzü kızaran insan çok az...
cok hosuma gıderdı demekkı onuru serefı karakterı var utanabılıyoo ama cokta utangac olmamalı yerıne göree
çokta utangaç olmamalı derken ?nasıl yaniii
yanı herseye utangaclık olursa bı yerden sonra cekıngenlıkk baslar cekıngenlıkte özguven kaybı özguven kaybıda asosyalliğe neden olurr durum vahım olur yanı fazlası
herşeye değil canım sadece 1 şeye...
tamam işte fazlası kötu diyorum zaten utangac erkek hoştur ama fazlası zarardır zararıda aşağıdakıler anladın
benimde eski sevgılım öyleeeydii baslardaaa :D:D konususrken yüzüme bakamıyoduuu bişey söylerdi kafa aşağıdaaa :D tabı sevgılı olmadan onceydııı :D
ve eskı sevgılım dediğin gibi herkezın yanında ıyı espri yapardı benımle olduğu ortamda sus puss hıc konusmaz gorende dıcek sessız sakın alakası yok ama benı goruncee ne espri ne bısey yuzume bıle bakmıyodu konusurken utanıyodu:D
eeee sonuç ne hissettin ? yaaa ben yüzüne bakıyorum yine o kadar değil benimkisi ama etkileyemiyorum bide yüzüm gülmüyor
ne yalan söyleyım cok hosuma gıtmıstı dedım hoslantıdanda öte bu ffalan dedim sonucta hangı devırde yasıozz artık coknadır yasanıyo utanmalar göz göze gelmekten cekınmekler falan
himm nasıl sevgıli oldunuy peki?
işte geldı hoşlandığını söylemıstı öleee
hımm nasıl dı durumu o zaman yanii iletişim felan ne durumdaydı hoşlandığını söyleyene kadar...
tabı ben anlıyodum benden hoslandığını ama bellı etmıyodum ağırdan alıyodum kendımı işte ama utangactı oda gerı planda duruyoduu sonra nolduysa bırden cesaret toplamıs heraldeee hoslandığını soyledı iletişim kopuktu yanıı
peki nerden anlıyordun cidden hoşlandığını ?
bakışlarından tabıkıde herkezle diyolog kurar bana gelınce kafa önce utanır konusmazz gözumın ıcıne bıle bakmazdıı arkadaş ortamında oturutken bana birşey söylerdş kafa yerde bana mı soyluo yeremı bellı değil zaten bellı ediioo ben ordan anlamıştım
acaba benim şimdi hoşlandığım kızda anlamışmıdır ondan hoşlandığımı ?
sevdiğim bir kız var şu an arkadaşım daha önce aşık olduğum ve hoşlandığım kızların yanında hiç böyle olmamıştım bak çok sempatik ve ortama uyum sağlayan bir insanımdır.. 23 yaşımdayım hayatımda ilk defa bir bayanın karşsında böyle oluyorum vede ortamda böyle oluyorum özellikle o kız geldiği zaman sempatikliğim ortaya çıkmıyor konuşmalarımla etkileyemiyorum böyle yüzüm gülmüyor anlayamıyorum bu durumu benim durumumda bu acaba anlamışmıdır...
sohpet dönüp dönüp basa gelıoo :D tamam arkadaşım sen kızdan hoslanıon kızda zaten senın bu yaptığın hareketlerden hoslandığını anlar belırlı bı zaman gecsın gıt acıl kıza bıtttıı pffff:D:D:D:
ne başa gelecek arkadasim durumumdan bahsettim sana ıste. neyine üfleyip pıflıyorsun ki?
bastann okursan senın bu bu sevdığın kıza utangaclığını yazısın 2 oldu benimde sana eskı sevgılımın utangaclıgından bahsedeli 2 oldu ondan arkadaşım
benimde çok oluyorya kızlarla konuşurken ya da okulda hocalar falan kızınca hemen kızarıyorum :D
yüzüne vuruyorlarmı peki sonra ne düşünüyorsun keyfgin nasl?
Yüzü kızaran bir erkekle ilgili bir anım vardı çok komik :D O aklıma geldi.
anlatırmısıng? ne hissettın onunla ilgili.
Ya şimdi biz arkadaşla otobüse binmiştik. Karşımda 25 yaşlarında bir erkek oturuyordu. Sonradan kadın bindi böyle altında hiçbirşey yok südyen müdyen felan. Otobüs birden hareket etti. Kadın adamın kucağına düştü. Adamın yanakları bembeyazken kıpkırmızı olmuştu. Adamın suratına bakıp bakıp gülüyordum o da bana tebessüm etmişti utanmayla karışık.:D Kendimi tutamamıştım gülerkene
çokmu itici yanii adamın kızarmasınıma güldün yoksa olaya mı yanii kadının onun üstüne düşüşünemi?
olaya güldüm kadının üstüne düşüşüne:D çünkü heryeri meydandaydı kadının düştüğünde:D
o nasıl bir kadınmış öyle yaaaa ? sütyen mütyen hiç bir şey yok...
insanın yüzünün kızarabilmesi güzel bişiydir .. helede ortalıkta bu kadar utanmazlar varken !
utanmayı bilen insandan korkmam ,aksine ilgimi çeker hele ki erkek ise..
yüzü neye gore kızarmıs o onemlı ama :D Masum bısıyse gulumserım
benimde yüzüm kızarır :)) kız arkadslarımın yanında utanmam cekınmemle alakası yok yuzumun kızarması ama yınede kızarıyor bende anlamadım :DD sınıfta yuzum kızarınca herkez bana bakıyo bende konuyu gırgır şamataya cevırıyorum anlayacagın o dezavantajı avantaj olarak kullanabılırsın :) tatlıda duruyor bende yüz kızarması :P
güveni zor kazanılan kızdan utangaç erkek den zarar gelmez :D
Bu devirde yüzü kızaran erkek var mı diye şaşırırım şahsen :)) ön yargılı olmaya gerek yok..
ya siz nerede yaşıyorrunuz cidden hiçmi karşına çikmadı böyle biri?
hiçmi gormedin arkadasım sana teklif edenler açılanlar felan?
kabul ettın mi?
ne garip ya hayat böyle insanlarla karşılaştırsa keşke bizi.
ne mal olduğu belli insanlarlada birlikte olunmuyor.
bakma sen burada yazanları. hepsi yavşaklara veriyor.
Utangaç ve duygusal erkekleri daha çekici buluyorum :P
Bi erkeğin yüzü kızarırsa ne lan bir suçmu işledin heaaaa derim
Bana kızarmasın da kime kızarırsa kızarsın sadskldsa
yüzü kızaran derken? eger benim yanımda kızarıo. bni sevio dmektr. o yüzden bşi yapmam. glümserm
yaniii öyleeee
vay be melek işi çözmüşsün sen bence..İnsan sevdiğinin yanında kızarabilir de bence..Benim olduğum gibi mesela..Ondandır ki bir kız arkadaşım yok :) Ama her insanın yapısı farklıdır..
Bence o onun utangaç olduğunun göstergesidir anlayışla karşılamak lazım
hoşalndığın biriysee beraber olmayı istermisin böyle bir erkekle?
Neden olmasın
bana biri birgün "maşallah" demişti, valla bak geyik değil. :))
beyaz tenli yüzü kızaran erkek candır. ben de cananı olayım nan..
bende beyaz tenliyim ıste.
uyy gel yavrucum o zaman.
ama bu itici değilmı kızlar öyle gör?ynr
yok. kim dedi?
kaçıyorlar vallahı.
hoşuma gder ya sonuçta bu devirde kızaran erkek kalmadı ble
sen hangi devirde yasıyorsun cidden hiçmi görmedin öyle erkek?
Ben varim yaw :)
yüzünün kızarmasından kastın ne anlamadım.utanmıştır diye düşünürüm heralde
Anlayisli karsilarim utangacligin kizi erkegi yok .. ve sempatik bulurum
Yuzu kizarmaz kimsenin kizaranda kizamik olmustur.
:)
Hem yüzüm kızarır hem suya götürür susuz getiririm.
bayılırım utangaç erkeğe.
yok artık çok itici gördüğ?müz erkek tipi diyende sizsiniz birde bu durumu yüzüne vuranda sizsiniz.
yapma evladım. ben öyle bişey demiş miyim gerçekten? bütün hesapları tek kişinin kullandıgını düşünüyorsun galiba.
hayat genellemelerle geçmez.
senin yaş grubundan da çok duydun böyle hatta 30 yaşında biride böyle diyordu hani bana iltifat ediyordu sonra yüzüm kızarınca bunu yüzüme vuruyordu.
bir kız için yüzüm kızarırsa 5 kattan atarım kendimi...
Kızları bu kadar gözünüzde büyütmekten vazgeçin, kız dediğin ne dirki para gibi.
Hiç bir şey yapmam, banane.İsterse morarsın :D
al işteee hoşlandığın biriyse ?
Eğer hoşlanıyorsam, benim yanımda yüzü kızarıyorsa, yüzü kızarınca ona bakıp gülümserim.Demek ki kortizol salgılıyor, demek ki o da benden hoşlanıyor :))))
bütün kızlar neden böyle düşünmez?
Çünkü onlar kortizolden kaynaklandığını bilmez.Hatta onun ne olduğunu bildiklerinden şüpheliyim..
kortizol neden olur ? genelde beyaz tenlilerdemi görülür ben hiç esmer kızaran görmedim
Üç stres hormonu vardır; kortizol, adrenalin, noradrenalin.En iyisi noradrenalindir, spor yaparken salgılanır.Hoşlandığın birini görünce, korku filmi izlerken kortizol, kavga ederken adrenalin salgılarsın.Yani iyice pasifsen kortizol salgılarsın.Bu da hiç iyi değil vücudumuz için.Böbrek üstü bezlerinden salgılanır.Diğer hormonların salgılanması durur, örneğin büyüme hormonu, ya da tokluk hormonu.Çünkü 1.derece önemli olan hayatta kalmandır.
Örneğin vahşi doğada yaşasaydık yabani bir hayvanla karşılaşınca kortizol salgılayacaktık, ondan kaçmaya başlarken adrenalin salgılayacaktık, zafere ulaşınca noradrenalin salgılayacaktık.Kortizol ve adrenalin salgılarken bütün vücut işlevleri en düşük düzeyde kalır, kaslara ekstra güç vermek için testosteron salgılanır, kan dolaşımı hızlanır, çünkü kasların daha çok oksijene ihtiyacı vardır.Eğer beyaz tenliysen de yüzünün kızarması çok doğaldır.Bu kan dolaşımı hızlandığı için olur.
hee zaten iyice zayıflamıştım bir kıza aşıktım neden yanında sus pus oluyorum diyee
Aslında zayıflamakla pek alakası yok :))) Neyse.Bence kıza açılman lazım ;)
yok yaa kız dandik çıktı
:D :D Niye ?
bana mavi boncuk dağıtırken başkalarınada dağıtıyormuşbi çocukta bunu götürmüş sevgilim yok diyordu faceten gördüm daha sonrada kafamda şüpheler oluşmaya başladı bu kızla ilgili 8 senedir onu iyi tanıyan 34 yaşında bir kadın dedi; sen ona fazlasın diyee
Anladım.Fazla çapkın
keşke görsek mösyö. keşke görsek
ne hissedersin?
nasıl görmüyorsun o erkek hakkında ne duşünürsvn?
Yüzü KIzaran Bi Erkeğin Hala Bulunduğunu Görünce Çokk Sevinirim :)
hiçmi g?rmedin arkadaşim ya
Benımkıde kızarır ama bu ınsanın yaratılış şeklınden ne yapalım allah oyle yaratmış ^_^ vucut oyle aşırı heycan sıtres anı şeylere oyle tepkı verıyor anırım :)) Fızyolojık bır olay efem :D
bende 2010 un temmuzundan beri var arkadasım ondan önce asla böyle birşey söylenmıynrdu bama vede aklımdada yoktu.
nasıl yanı?
Hmm.. gercekten ciddi bir konu..
nasıl yanii ?
Benim hep kırmızı ya onu napcaz :):) Al yanaklı :D
aaa niye öyle doktora gittinmi hiç?
sempatikte olabilir iticidee kişisine bağlıı
nasıl yaniii ?
tatlı bir güülüşe sahipse geçer not alır :)
tbi var tatlı bir gülüşüm...
ben utangaç birisiyim utandığımda hemen yüzüm kızarır :p
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar