Babamın kredi kartıyla habersiz alışveriş yapsam mı?

kartın numarasını vs herşeyi biliyorum. limiti yüksek,sık alışveriş yapar ki öderken ekstreye bakmaz ne almışım etmişim diye. çok yüksek miktarda bişiler almazsam fark etmez. en fazla ufak ufak 100tl harcarım. yapsam mı? suçlu hissetmek de istemiyorum çok mu kötü bişey ki :/ ama lüzumsuz alıyorum diye izin vermiyor bişiler almama. giysi özellikle. ama almak istiyoruummm

kendi kredi kartım var alışveriş yapıyorum ama parasını ben ödüyorum :D ondan onunkinden alayım dedim
Yap ne olcak sanki,az miktar hem
Yapma sakın,kötü bişey
Naparsan yap,alırsan al
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Babamın kredi kartıyla habersiz alışveriş yapsam mı?
Cevapla