Hoşlandığım çocuk 1.90 boyunda ben ise 1.60. Siz olsanız ne yapardınız?

Hoşlandığım çocuk 1.90 boyunda ben ise 1.60. Siz olsanız ne yapardınız? Ne düşünürdünüz? Çok mu itici. :(
Güncellemeler
+1 yıl
Cevaplar dalga niyetli olmazsa seviniirm.. O kadarda acımasız olmasak mı acaba.. Ben cocuktan 10 aydır hoşlanıyorum oda hoşlanıyor. Hoşlantı evresindeyiz yani öyle uzun vadeli bir ilişkimiz yok da işte sıkıntı çok mu olur acaba.
Güncellemeler
+1 yıl
Ben minyon tipliyim. O ise minyon tipli olmasının yanı sıra 1.90 boyunda. Sulak yerde yetişmiş de biraz :))))
Hoşlandığım çocuk 1.90 boyunda ben ise 1.60. Siz olsanız ne yapardınız?
Cevapla