Bir kız arama dediyse sonra arayıp niye aramadın yapıyorsa

kız arkadaşım dün arama bir iki gün dedi,bugün de aradı niye aramıyosun beni diye trip yaptı.

amacı ne olabilir ,cidden soruyorum napmak lazım şimdi?

(aramız kötü en son böyle kaldı)

Güncellemeler:
ufak bir tartışmadan sonra oldu bunlar tabi ama haksız olan taraf o
ara veya arama diye bir yorum eklermisiniz xper en iyi cevap şuku hepsi köpeğiniz olsun :)

0|0
3629

En İyi Kız Görüşü

  • amacı ego :D onu sevceksn ikide bir arayıp durcaksn çok değer verceksn kölesi olcaksın oda seni sevmicek değer vermicek ve sen arama diyip aradığın zaman da hah beni çok seviyo sürünsün diye düşünüp egosu tavan yapacak sen aramadığında da boşlukta kalmış gbi hissedecek senin onu sevmediğini düşünecek egosu pıscak o yüzden trip atacak ki böyledir yani

    2|1
    0|0
    • diyelim aradım ne olabilir? veya aramadım, egosu düştü ne olur? yani bir kız olarak gerçekten birşey önerirsen sevinicem :)

    • ya ben aklına girmeyeyim :D

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 35

  • Allah kolaylık versin ne diyim :D

    0|1
    0|0
  • adama ağız tadıyla trip yaptırmıyonuz la

    1|0
    0|1
  • Bir kız arama diyorsa yanlış bişey yapmışsındır kırgındır sana illa bir sebebi vardır, ama srnin nolursa olsun araman gerekir üstüne düşmen gerekir. Biz kızlar böyleyiz arama mesaj atma deriz ama deli gibi isteriz aslında. Araman gerek alttan alıp.

    1|1
    0|0
  • Kadinlarda bir paradoks vardir bilir misin , git dediklerinde gitme derler. Sevmiyorum derken seviyorlardir. Arama beni derken, ara hadi ben sana tripleneyim sonra yalvar barisalim gibi. Bunlari bilmezsen, kadinin dilinden anlamazsan iliskilerinde basarisiz olursun. Bu kucuk seyleri ogren:)

    0|2
    0|0
    • niye yalvarıyorum kardeşim haklıyken,erkeğin karaktersiz bir insan mı olmasını istiyosunuz?

    • evet soran haklı. Aynısı benimde başıma geldi, haklı olmama rağmen salak salak trip yaptı ama barışan, adım atan ben oldum. Haksız taraf haksızlığını kabul edecek özür dileyecek, ne bu yalvarttırma merakı ? Ne bu bizi üzme çabaları ?

  • Kiz naz yapti yaaaa sen neden aramadin biz en cok buna sinirleniriz:) simdi gönlünü al onu ara bence daha kötü olur yoksa

    1|1
    0|0
  • arama dediyse snei çok özledim sesini duymak istiyorum diye mesaj atacaksın sürekli arayıp bunaltmayacaksın ama hiç aramamazlıkta yapmayacaksın işte

    0|1
    0|0
  • arama dediysede arıcksn :D

    0|1
    0|0
  • arama derken beni ara bak mutlaka ara demiş ya da arama derken o an yalvarmanı falan beklmş bende kızım bılıorum naz nyazını :) ama bu senı sevdgndendr ılgı bklemiş :)

    1|1
    0|0
  • Kiz sinir ile demistir beni arama diye hem öyle dese bile senin aramani cok ister sadece bunu söyleyemez iste dedigim gibi sinirden

    0|1
    0|0
  • haksız taraf o ise ara soğuk davran mesafeli knuş delirsin, nasıl özür diler

    şukula panpa :D

    0|1
    0|0
  • Kizginliktan arama demistir, sonra bakti olmicak boyle ariyimde niye aramiyo sormuyo merak etmiyo beni diye trip atim demistir :D

    1|1
    0|0
  • peşinden biraz koş istiyor işte :)

    1|1
    0|0
  • Bu ya kızın karakter olarak tutarsız olduğunu ya da adet döneminde olduğunu gösterir. Sen triplerini çekip alttan aldıkça üstüne çıkar, söylemesi. :)

    1|1
    0|0
    • o zaman bir şey söyle ne yapmak lazım şimdi? cidden kafa karıştı :)

    • Bence konuşmalısın bu durumu. Bir ara diyorsun bir arama diyorsun sen ne yapmaya çalışıyorsun ona karar ver gibisinden.

  • arama diyorsa ara demektir =D

    1|1
    0|0
  • Ya seninle oynuyo ya da ne yaptığını kendi de bilmiyo duygusal manada kafası karışık 1 hafta sonra gecer bu halleri :)

    0|1
    0|0
  • arama diip aslında ara dio sen ara:)

    1|1
    0|0
  • onu merak edip etmedine bakmisdir :) sende aramayinca salterler cikdi :D

    0|1
    0|0
  • ya arkadasım kız senden ilgi beklyr ki tirip atyr gt konuş son 2 gun olmamış gbi davran :)) işe yarr ilgni sevdgni belli et

    0|1
    0|0
  • dengesiz ya :) sen ara o zaman çünkü aramayınca trip yapıyosa bir anlık öyle demiştir onu merak etmeni özlemeni istemiş belli ki :) ara ara :)

    0|1
    0|0
  • ilgi alaka bekliyor o kadar.

    0|1
    0|0
  • Kızlar Devam
    15

Erkekler Ne Diyor 29

  • ben simdiye kadar öyle bir sevgiliyi yanımda tutmadım hıç.. saçmaladığı anda terkederim yani..

    arasaydın NEDEN ARADIN? diye sorardı..

    adamı maymun yerine koyan kızı bir daha hiç aramam.. aklı basına geldiği zaman o arar zaten.

    özel gününde olabilir diye savunanlar var..

    valla özel gününde olup da dünya tatlısı olanları da gördüm ben..

    yani bahane bence o.. insan sevdiğine saçma sapan davranmaz kesinlikle..

    O GÜNLERDE BILE..

    eger ilgi istiyorsa da, triplere lüzum yok..isteğini ORTAK DILDE ifade etsin..

    Bir kadını sevmek için KADINCA öğrenmek zorunda degil hiçkimse..

    0|2
    0|0
  • Kizginligndan arama demistir senin arayp ondan ozur dilicegni dşunmus olabilir sen aramayncda mecbur o arams nazlanyo iste birazda kiz tribi :) hakli oldgunu untp ara onu özldgni onsuzken kndini bulamadgni gülemedgni hep onu dsundgnu söyle basta braz nazlanir ama hemen erir :)

    0|1
    0|0
  • Bilirsin kızlar trip atarlar. Onlar ne derse zıttını yap. Mutlu olurlar.

    Uzman bir psikolok olduğum için söylüyorum..

    buna benzer olaylar oluyor bilmiyormusun ?

    Zaten böyle normaldir..

    Kız arkadasın depresyon'da olabilir. Ve ya yaşınız kaçtı sizin ?

    0|1
    0|0
  • Bende tartışmıştık git istemiyorum dedi gittim neden gittim diye sarıldı :D insan özür diler dedi sonra yine tartıştık arama dedi aramadım neden aramıyorsun dedi baktı olacak gibi değil böyle yola gelmiyorum artık dememeye başladı :D sonra bir daha kavga ettik yine arama artık dedi yine aramadım oda aramadı bu sefer patladı gitti :D 4 aydır ayrıyız mutluyum :)))

    0|1
    0|0
  • ALiyoo ! şeklinde aç

    Bir süre sus..

    vik vik vik vik saydırıyorsa Keapat ULAN !

    Bu ikiliyi ezberle derdinden kurtulacaksın.. Yanlış tanıt kendini.. Ağrıyan başı kopart stratejisi diyoruz biz buna..

    0|1
    0|0
  • tek senin sorunun değil ki dişi lerin genelinde bu dengesiz durum görülür..erkekleri çıldırtsa da bu durum onlar için normal bişey.değiştirmek namümkün.aramadımsa sen ara de çık işin içinden..derim ben

    0|1
    0|0
  • hahaha valla :D kız işte kardeşim bunun daha sebebi mi var (:

    0|1
    0|0
  • kızların dediğinin tersini yapmak farzdır :)

    0|1
    0|1
  • blöf yapmıştır

    0|1
    0|0
  • bırak kardesm eger sımdı arayıp tuzaga dusersen bı omur pesınden kosturur oluruna bırak

    0|1
    0|0
  • Kızları anlamak çok zordur :-D

    0|1
    0|0
  • Dostum çoğu aynı. Benimde başıma aynısı geldi, ilgilendiğim zaman çok sıkıyosun biraz rahat bırak dedi fazla ilgilenmedim, bu seferde ilgisizsin dedi. Bu ne lan !? Haklı oluruz yinede kendinize toz kondurmazsınız, haketmediğimiz halde salak salak trip yaparsınız. Pardonda kızlar amacınız ne ?

    0|0
    0|0
  • egosu tavan ya da adet

    0|1
    0|0
  • sapıtmış o kız

    0|1
    0|0
  • Ben bir kızın peşini kolay bırakmazdım..Bir ayda üç kez teklif yapardım..Hepsine hayır diyorsa bir daha başımı çevirip yüzüne bakmam.Yolun açık olsun derim...Ama 2, veya 3. kez teklifte çoğunluk kabul ediyorlar..

    0|0
    0|0
  • Sanaşu anacıyorum kardes Allah sabır versin

    0|0
    0|0
  • arama sümüklüyü

    0|0
    0|0
  • kızzda salaklık sende değil

    0|1
    0|0
  • İşte bu tip kızlar yüzüne insan ilişkiden soğuyor...

    0|1
    0|0
  • Ya unutkandir ya gerizekalidir. Ona kendisinin aramani iatemedigini soyle.

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    9
Yükleniyor... ;