Dünyada Türk olmak gibidir, Türkiyede Fenerbahçeli olmak...
Kimse tarafından sevilmez ve hep düşman görülür.
Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?
Kimse tarafından sevilmez ve hep düşman görülür.
Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?
Her gs linin 2. takımı bjk
her bjk linin 2. takımı gs
her teselinin diğer takımları gs bjk
Fenerbahçelinin tek takımı var O da Fenerbahçe
hepsinin tek Düşmanı var o da Fenerbahçe
Ne demişler ne kadar sevilmiyorsan o kadar başarılı ve iyisin demektir.
bu ülkede ya fenerbahçelisin ya da fenerbahçe düsmanı
dünyada iskandinav olmak gibidir türkiyede gsli olmak
herkes tarafından kıskanılır ama çok asildir
fenerbahçeyi bilemicem aslında futbolla pek aram yok sevmem ama yaziyim dedim..
@Obezusta yav futbolla aram yok dedim öylesine yazdım ne benle laf dalaşına giriyon
aynen öyle Ya Fenerbahçelisindir ya da Fenerbahçe düşmanı
bu arada burdan galatasaraya sesleniyorum
2011 fitili ateşlediniz
5 yıl kaymagını yediniz şimdi y**** yeme vakti
Cevap
3Cevap
Fenerbahçe'nin sevilmemesiyle Türkiyenin yol edilmeye çalışılmasını bir tutamazsın
Türkiye sevilmiyor ancak bunun nedeni konumumuzun ve zamanında onlara hükmetmiş olmamızdan kaynaklanıyor. Fenerbahçenin sevilmeyişi farklı bişey
:D türk konusunda hem fikiri ama fenerbahçe hakkında bılgım yok
Ooo tony montana da burdaymis
Yok artık bu kadar da özenti olunmaz
Beşiktaş taraftarının lafı bu yıllardır
Ahhha bunu da mi caldiniz sayin fenevliler :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar