Dünyada Türk Olmak Gibidir Türkiye de Fenerbahçeli Olmak?

Dünyada Türk olmak gibidir, Türkiyede Fenerbahçeli olmak...

Kimse tarafından sevilmez ve hep düşman görülür.

Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?
Dünyada Türk Olmak Gibidir Türkiye de Fenerbahçeli Olmak?
Cevapla