AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
66Cevap
anketi merak ettim ben.Bakalım bakalım ne demiş kızlar.
Önce çiçeği haketmeleri lazım :) Hakeden biriyle karşılaşmadım henüz.
Böyle bir durum olmuştu, elime bile almamadan geri verip yola devam etmiştim :)
yazık etmişin çocuğa :D
Ne kadar ayıp
bi yerde kalkınca
oha kezban
:DD
başıma gelmişti boyle bir olay. ben onu tanımıyorum ama o beni tanıyormuş. almadım birşey soylemeden geçtim gittim. =)
sonucta şu anda tanidigimiz kisileri annemizin karninda tanismadik, onunlada tanisiriz elbet...
çiçeği nasıl verdiğine göre tepkim değişir... ama tabiki ne olursa olsun önce sebebini sorarım...
çok mutlu olurum , benim yanımda verebileceğim bir şey varsa, çikolata vs , ona verir memnuniyetimi belli ederim.
teşekkür ederim ve çiçeği almadan yoluma devam ederim
almam sebebini sorarım tahmin edici cevap verirse alabilirim
hem çiçek verecek, hem de alman için seni tatmin edecek, breeeh breeeeehhh
Kaldırımda babami bekliyordum..
Biri elime tek bir Gul verdi sonra gitti.. Şaşırdım..:)
Babam geldi bu ne kızım..? Bilmiyorum baba biri veridi dedim...:))
Sadece arkadaşların mesaj atabiliyormuş sana da merhaba.
bu sorunun cevabı çiçeği veren kişinin kaşesine göre değişir
sıradan birinin çiçek vermesi ile yakışıklı cebinde bir tomar para ve altında arabası olan birinin vermesi sonucunda alacağı tepki çok farklı olur
ben almıştım güldüm giti:)devamı yoktu:)
yazık olmş.. keşke olsaydı devamı
amaan aklıma bile gelmedi sonradan ne oldu diye,verdi elime hemde sevgilile günüydü,ben şok geçirdim yüzünede bakamadım güldüm anca :)
anladım
link
para verirdim bizim burda bi çocuk var çiçek verip sadaka topluyo
Güzel bir jesttir , içinden gelmiştir . Teşekkür eder kabul ederim
düşünceli bi bayan
kibarca reddederdim...aslinda bikeresinde basima geldi..cicek basina gecmistii :D :D
Kibarca reddetmek buysa :D :D
ama oda kibarca yaklassaydi keske ...adam durup dururken asilirsa ne bekliyo ki karsi taraf...tamam degip kollarina mi atilmami :D
ben sana çiçek alırım , ama reddetmek yok ona göre :))
erkeklere mahsus cevap : tanımadığım kadına çiçek vermem, türkiye burası tokadı basarlar.
impulse maskarat reklamında oynamıyorsa hiç bir erkeğin de kolay kolay cesaret edeceğini sanmıyorum..
çiçek almazdım o parayı iddaa'ya basardım zaten red ediyor kezbanlar banane ya :D
+++
veren kişiye bağlı yakışıklı bi çocuksa mutlaka alırım:DDDD
soruyu soran çocuk verseydi çiçeği alırmıydın..resmine bir bak cevabını merak ediyorum
Duruma bakılırsa %90 kızların hoşuna gidiyormuş çiçek uzatılması bu saatten sonra sırtımda bir çuval çiçekle gezeceğim biri kabul etmezse diğeri edecek umuduyla. Kız tavlamakta en pratik yol bu sanırım. Bir sürü sevgili yapcam amuha.
benim başıma gelmişti:) arabamın ön camına bi demet gül koymuşlardı çöpe attım:)
hadi koyanı sallamadın güllerin ne kabahati vardı yazık etmişsin güzelim güllere :)
evet pişman oldum sonradan keşke bende başka bi arabanın camına koysaydım diye düşündüm:)
çöpe atmasaydın bi toprağa gömseydin keşke :)
:))
çiçeği alırım ama sebebini de alırım.. ne amaçla verdiği önemli :))
basarım osmanlı tokatını
klasik kezban
ben şaka olsun diye söylemiştim ama sizin gibi öngörülü insanlar olduğunu görünce ne kadar yanlış yaptığımı anladım teşekkür ederim
kezban ile kazım :D
20..yüzyıldan kalma bi alışkanlık
ısrarla nedenini sorarım, gülümseyerek teşekkür ederim terslemek çok kaba olur kötü bir şey de yapmamış ki ne diyelim çocuğa "uff bnane be slk .s.s" mi adnkjfnreklgjnwekal :)))))))))
Hiç tanımadığım birine neden çiçek vereyim asıl o sıkıntı
alsam mııı almasam mı afallarım salaklaşırım şirinleşirim :D
tabi tabi.. kesin.!
alsam mı almasam mı :) bence al o inceliği yapıp sana çiçek veriyor sende o inceliğe incelikle cevap ver al ;)
gülümser alırım teşekkür ederim ama nedenini sorardım :)
3 bir arada
yalarım direkt. böyle adamları kaçırmamak lazım.
ohhh yessss !
<3
Google da konu ararken nerelere geldim yahu.
azgın dönemimde paylatığım bir görüş olmuş. şu an utanç içerisindeyim @drejevic
Seni burada kimse göremez, 6 aylık eskimiş soru :o
hiç tanımadığınız bir erkek size çiçek verirse sorusuna 41 erkek Konuşmam, sadece gülümserim ve çiçeği alırım demis vay canina ortalik ilik kayniyor
sevgilisine kocasına çiçek aldırmak için binbir takla atarlar yolda geçen biri çiçek vermiş almıyolar neyin tribindesiniz la siz
al bunu ...ne sok derim
sakin ol.. ya
:)
neden çiçek veren hep erkekler oluyor...hiç tanımadığım bi bayanın bana çiçek vermesini isterim
+1
tepkimi bilmiorumda acaip şımarırım
niye hiç tanımadığım bi' bayan bana çiçek vermiyor panpa..
alırdım önce sonra uygun bi şekilde geri verirdim asdsf işim olmaz
Yuh ulan, çiçek reddedilir mi be? Görgüsüzlük vallaha. Sevgiliniz varsa ayrı.
merak ettim gerçekten de denemek gerek...:))) en yakın zamanda yapayım bunu ben .. :)
sen yapma :))
tamam tamam , sen dersen akan sular durur...
nasil da kiramaz beniii :))
nasıl kırayım ki ... evdeki tabakları kırarım yine seni kıramam ben :)
bende seni kiracagima tek tas pirlantami kirarim ayollllll:))
:)) iyi ki varsın , bugün de beni güldürdün :))
sende iyiki varsin...ayrica senin cicegini reddetmek mi..asla breed pitin cicegini reddederim seninkini aslaa :D
uuuuuuuu... gururum çok fena okşandı ... meleğimsin sen benim :))
yanına etkilendiğini söyleyen bir not yada cümle kurulursa ne olur tepkiler çok merak ettim :D
sevgilim yoksa :D etkilenirim :D:D:
+1
güzel cevap :))) +1
;) ssağolun :D
Terslerim, çiçeği almam
neden ama =(
Sevgilim var belki evliyim belki nişanlıyım almam doğru olmaz.
zaten.. kimsenin sana cicek verecegide yok.. mariyln _monroe kılıklı seni =)
Beni yargılamak değil konu.
kiz olsan verebilirdim tipine ve cicege gore , ama erkek olarak kafa goz dalarim
Duygularımı hiç o şekil belli edemedim ne hödük adammışım ya elin adamlarına bak.
türk ve ortadoğulu kızların anlamayacağı şeyler bunlar...
gülümserim teşekkür ederim:D
ebesine atlarım ne demek çiçek vermek olur mu laa öyle iş :s
çoçukları elma şekeriyle kızlarıda çiçekle kandırırım dönemi geçti artık ...
Alır koleksiyonuma eklerim :)
Vay be çoğu kız alırmış ben kafamıza vurular sanırsım her gün bir kıza gül veriyim bari belki birisi geri dönüş yapar
Teşekkür eder , sebebini sorarım ...
Ahhha mantıklı bışey soyleyen bırını buldum :)) +1
almam, hiçbirşey yapmadan giderim :) başım bağlı benim :D
tabikide almam redd ederim.
diyarbakırlı mısın?
yok
Çiçeği almam diyenler verilince ağzı kulaklarına varmazsa bende birşey bilmiyorum.
Başıma geldi. Şaşırdım, teşekkür ettim :)
tanımadığım bi kıza çiçek vereceğime hadi akşam bize gidelim demek daha mantıklı
I'm Not Gay. Sorry. Allanı seversen defol git derim
KAPATIN ŞU KONUYU ARTIK
Yavrum benim. Nicke ve profil fotoğrafına bak. Hey gidi Türk gençliği.
Gülümseyerek teşekkür ederim ötesi yok
sebebini sorarım hayırdır yani
kamera şakası dese el sallıcan yani
kibarca reddederdim acık kapı bırkmak ıstemem
link
ama ben sana alacaktım :(
:)
Kapılarını kıcır kıcırtttt
çiçeği veren erkek tatlıysa akşamına evine bile gider amk kızların hepsi aynı
içten hoşuma gider :) dıştan ise kızarım