AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
66Cevap
basima gelmisti böyle bir olay 17 yasindaydim. cicegi aldim gözünün önünde cöpe attim. :-)
haketmiş o da, sana çiçek verilir mi amk
sevgilimden cicek alsam cok sevinirim, dünyalar benim olur. Ama tanimadigim birinden cicek kabul etmem.
bana cicek veren son model üstü acik bir arabayla gelmisti, tarkan in yegeniymis, tarkanada cok benziyordu. Ama ben tarkan i o zamanlar sevmiyordum. Tarkan in daha yeni meshur oldugu siralardi. ilk albümü heryerde dinleniliyordu. hey gidi günler hey ne insanlara tenezzül etmedim, burnum cok havalardaydi, cok begenenim oluyor diye. Oysa simdi kendimi eskisi kadar begenmiyorum, mütevazi bir insan oldum, olgunlasmak bu galiba.
Ergen gerisi şey
benimde o zamanlar seda sayan peşimden koşuyordu ama istemedim e bir sürü kişiyi ezdi benide ezecekti burnumla ittim .d
topmusun nesin sen ya derim git başkasına ver derim
alırım belki ama sebebini de sorarım.
çiceği veririm baktım gülüyor hoşuna gidiyor hafif kısık sesle bizim eve geçelimmi derim ahahaha :D
Teşekkür eder alırım.
o çiçeği kafasına çarparım :D erkek erkeğe çiçekmi verir :D
Mutlu olurumm
biri suna cicek göndersin
kızlar sevgiliniz yok ama gurur yapıp ciceği almıyorsunuz...cogu kızın eline erkek eli bile değmemiştir bence
B :) konusmam ,çiçeği alır gülümser giderim.
ağzını burnunu kırarım.
benim de elemanın ağzını burnunu kırasım geldi, bu düşüncedeki birine çiçek verilir mi amk?
sen kimsin soranın avukatı falanmı ?
tanımıyorum öyle birini.. arkdş.. konuyu sohbetleştirmeye calışıyor galiba..
Gülümser çiçeği alırdım
Red ederim sanırım :)
Sebebini sorarım sonrada alır çiçeğimi giderim :D
saçlarının arasına ekerdim.
kafan toprak mı?
iyi okumamışsın.çiçeği verenin saçlarının arasına
sebebini sorardım önce;)
teşekkür ederim çiçeği almam.
neden ki alsan nolur..aklınıda hep cinsellik kızlar
Çiçeği yerim.
seviom la seni cevabı kes :P
afiyet olsun.. =)
hahahha :)) Bir dahada gelmez o çocuk zaten D:
Gelmezse gelmesin :)
gülümserim ve çiçeği alırım.. :)
link
çok teşekkürler :)
sonra _?
sonrası bu kadar.. jestin devamı olması gerekmiyor
senin tipte biri çıkıp uzatsa tabikide almam
pekı bennnnnnnnn
sıkıntı yok.. uzatan ben degilim... emin ol bende sana cicek vermem
emin ol versende almam
sıkıntı yok.. gözlerim iyi görüyor.. =)
sevgilim var almam :)
tebessüm ederek teşekkür eder yoluma devam ederim.
sebebını sorarım tabı
Mesela tanışmak için.Kabul eder misin ?
bılemıyorum o ankı tepkıme baglı
alırım madem vermiş gönlünden kopmuş :)
Terslemem sebebini sorar ona göre kabul ederdim..
sebebini sorarım kabul ederim
gülümseyerek teşekkür ederim.
Bana çiçek çok saçma geliyo. Şahsen ben hoşlandığım birine çikolata alırım çiçek almam
seçeneklerde kabul ederim ve tanışmak isterim gbi bi seçenek koymaman cok sacma olmuş
yakılımııııııııııııııııııııııııııııııııı :O
pardon ?
yakısıklımıııııııııııııııııııııııııııı
sana cirkin denk gelmez.. sen en iyilerine laiksin =)
alırım teşekkürler hanımefendi deyip tanışmak isterim ?
seçeneklerde kabul ederim ve tanışmak isterim gbi bi seçenek koymaman cok sacma olmuş...sen muhafazakarmısın?
Ne soruymuş yaa. 3 gündür başta.
Tebrikler.
teşekkür ederm
üff git bşmdn be sapık .s .s
o anki ruh halime bağlı ama alırım heralde
çiçeği almam ... nedenini de sormam...
yerim dskjfhşadskflhasfknas
ye
siteye inek dadanmış lan.. hooov hoooov :D
seve seve alırım bide papatyaysa :))
tanımıyosan bile mi ? :/
ben almışdım.Kabalığın ne luzumu var?
şaşırarak sebebini sorarım :D
Sevebini sorar ve alırım :)
teşekkür ederim,çiçeği alırım ve sebebi sorarım
çiçeği alıp, teşekkür edip sebebini sormalısın girl
:D
biz cevap veremiyo muyuz :( bize de veriyolar
Gib mir deine augen..
Sebebini sorarım ve alırım :) reddetmek olmaz
alır kaçarım
:D
vurdu kaçtı
nie kaçıyosun ki :D çüçeği kaç die vermiyor ki sana :)
Karşılığında para istemediğinden emin olurum.
çiçeği kafasında parçalarım
yukarıya bakın egolardan kızlar görünmüyo
döverim lan onu...:)
soru bayat balık kokusuna sahip resmen...
güzel soru 5 yıldızı hakkettin.
kibarca redderim
link
:)
tesekurler dedim ve yoluma davam ettim
Boşver :)
ters ters bakarım çiçeğide almam
agresif.. =)
kezbo
hiç etkilenmem abaza diye düşünürüm
ya pes ya. abazalıkla ne ilgisi var? ha deli desen anlarım ama artık abaza kelimesinin anlamını bilmediğinizi düşünmeye başladım kusura bakmayın. abaza = düzenli cinsel hayatı olmayan ama ahlaki yapısından dolayı da başka gayrimeşru yollara tevessül etmeyen kişi demektir. yani sözgelimi genelevde hayat kadınlarına giden biri abaza değildir. neden? çünkü adam parayla seks yapıyor. ha sapık desen anlarım ve haklısın olabilir derim. ya delidir, ya sapık, ya da çılgının biri.
senin gibiler yüzünden bütün kızlar kezban diye anılır oldu artık.
siz çk mu güvenilirsiniz sanki :D
türkiyede %90 cinsel deneyimi olmamış bir toplumun bayanları nasıl oluyorda erkeklere abaza diyebiliyor. erkek bir şekilde yolunu buluyor daha öpüşmeyen bayanlar var türkiyede bence asıl kız versıyonu kezbanlarsınız siz.
kezbann senin gibiler yüzünden ne haldeyiz biz bee açıl artık aç gözlerini kezbanus
abaza olan çiçek vermez bön bön bakar.
Neden verdiğini onu tanımadığımı söylerim
çiçieği almam gülümser giderim hızlı hızlı
niye hızlı
gülümsedgim için yanls anlamasın die gülümsemem nezaketimden
A şıkkı. gerçi sebebi belli de laf olsun işte :)
özgüven budur..
Konuşmam, sadece gülümserim ve çiçeği alırım
al beni bahanesi cok..=)
kesinkile almam cicegi