300 tl kaybettim obenı arıyo ben onu neredesın sen?

ben dün akşsam saat 8 sularında 300 tl mi kaybettim napabılırım el turtam :DD hahahhaha :D mıdı denyu ruscada napıcam demek :D
300 tl kaybettim obenı arıyo ben onu neredesın sen?
Cevapla