
Bu benim ust bacagim nasil eritebilirim ust bacagimi :( ayrica kos falan demeyin bu sogukta hasta olurum

Merhaba
Bana çok garip gözükmedi. Bombeli şekli kastediyorsanız oradaki kasın yapısı (rectus femoris) ile alakalı o ya da arka bacak kaslarınız zayıf oluğu için size ön taraf fazla iri gibi geliyordur.
“Makalelerim” başlığından konuyla ilgili veya ilginizi çekebilecek diğer yazılara bakabilirsiniz.
SAYGILAR
üst bacak alt bacak , bunlar sağda solda varsa , at mısın diye soracam en kibar o geldi 4 bacaklı kusura bakma, basen kısmı diyorsan da spor salonuna gidip profesyonel yardım en iyisir, birde tabi un şeker, tuz falan hep keseceksin
Fotoğrafı tost makinesi ile çekmiş olmalısın ki bir cacık anlaşılmıyor. Yorum yapamayacağım.
bacağının fotosunu atmana gerek yoktuki? direk sorsaydın
Cevap
14Cevap
Bacaklarının formu çok güzel. Zamanla kendine özen gösterdiğinde fiziğini toparlarsın.
Roberto Carlos gibi maşallah, niye eritiyorsun ki futbolcu ol..
:D keske ya
Koş ve yemeği bırak. Kas çalışırsan kalınlığı devam eder
Squat squat squat squat squat squat squat squat squat squat squat squat squat squat squat squat squat squat squat squat squat
Ah pardon, tost makinesinden mi çektiniz fotoğrafı?
En zor eriyen yer orası.
Çok kilişe olacak ama, squat :D
Bişi belli olmuyor :/
Neyle cektin bunu damacana pompasiyla mi
Bence bigil bıngıl jöle gibi kalsın bir zahmet:)
dıyet tappppp kardıyo yap
burada bacak mı var :)
gergedan bacağı gibi olmuş
Benimle yat kısa ve öz
Fitness'a git.
Net değil ama kötü ye benzemiyor
günlük 100 kere zıpla basenlerin erir ama seri
Bisiklet sur
Gayet normal ama.
Bu ne ya
Ust bacak nedir ya?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar