bebekken anneannelerimiz bacakları yan yana getirip bağlarmış mesela benim ablamın ki baya düz kız kardeşimin ki değil çünkü anneannem artık yoktu :P şansına küs anneannen yapmamış ama gayet güzel gözüküyor bir sıkıntı yok gibi kız arkadaşımın bacaklarıda böyle normal sanırım yinede ortopediye gitsen sana profesyonel bir cevap verirler
En İyi Cevaplar