Bir günlüğüne çocuk olsaydınız.. Ne yapardınız?
Ben olsam sabahtan akşama kadar oyun oynardım :))
Ben olsam sabahtan akşama kadar oyun oynardım :))
Muhteşem soru...
ağacların üzerinde gezer, deli gibi top peşinde koşar, toptan sonra kana kana su içer, geç kalacağımdan dolayı akşam yiyeceğim dayak aklıma geldiğinde "nasılsa geç kaldım dayak kesin, biraz daha oynayayım" derdim.
kalkıp da kendimi öyle gördüğümde 1 günlüğüne olduğunu bilmediğim için bu kadar şeyi baştan mı yaşıycam zorunlu eğitim he hö diyerek kafama bi silah dayardım
bütün gün yapamadğm şeyleri yapardm karnım ağrıyana kadar şeker yerdm yaramazlık yapardm ağlardm bağıra bağıra zaten kmse nye ağlyo demez çocuğa :)
annem babama her istediğimi yaptırırdım.hiç kırmazlardıbeni çocukken
Cevap
14Cevap
oyun oynama işini hala yapabiliriz aslında bunda problem yokta bir günlüğüne çocuk olsaydım günlerden pazar olmasına dikkat ederdim hafta içi olsunda okulamı sepetlesinler :D
bi parka gider üstüm leş gibi oluncaya kadar yerlerde oynardım. :D
ahamda böyleydim olsa yine olrum
ruhum hala çocuk zaten nereye küçülüyom bebe olurum valla
Küçük iken , kızlar etrafımızda öper , beraber denize , havuza girerdik :)))
Anladın sanırım.
büyümek için hiç acele etmezdim :(
sokağın ortasına işerdim.en çok hasret kaldığım şey
Çocuk falan olmak istemezdim yeniden herşeyi en başından yaşamak hiç istemezdim.
hiç büyümek istemezdim .. hiç...
bende parkta sallanırdım :) bütün gün
bu ne diye sorardım herşeye
rahmetli babama sarılırdım
komşunun camını kırardım :D
örümcege biner deli gibi cevirirdim :):):)
komsumuzun kızı ayşeyle doktorcluk oynarım
Ben bütün sevdiğim çizgi filmleri izlerdim.
mini etekli kızların bacaklarına sarılırdımmm :D
ağaç ew yapardım
çok eğlenirdim :(
altıma sıçardım
Altima zicardim.
misket oynardım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar