Fenerbahçe neden yıllardır 6-0 ile övünüyor?

Fenerbahçe neden yıllardır 6-0 ile övünüyor? Galatasaraylı değilim tamam yendiler anladıkta yıllardır bunu dile getirip övünmek nedir? Galatasarayda 5-1 ile fenerden kupa aldı gsli arkadaşların heryerde bununla övündüklerini görmedim :D
Güncellemeler
+1 yıl
Forza Liverpool. Korkak seni :))
Fenerbahçe neden yıllardır 6-0 ile övünüyor?
Cevapla