En sonunda yitirdiğim tüm duygularımı geri veren sen oldun.
Günlerdir yazamıyordum.
Doğum sancısı çeken bir anne gibi kıvranıyordu ruhum ince ince bir sızıyla.
Kaybetmek.. Yitirmek..
Bu kelimeleri yazarken bile canım yanıyor.. Hayatta çok şeyimi kaybettim,
kaybetmek illa birinin ölmesi demek mi ? Duygularımızı kaybedemez miyiz..?
Annemi, babamı, kardeşlerimi, en acısıda vicdanımı kaybettim..!
Yarınımı bilmeden yaşıyorum.. Şuan belki çoğuna göre mükkemmel bir hayatta yaşıyorum
(anne, baba, kardeş, vicdan)bunlar haricinde.. Beni seven biri, en önemliside
mutlu olmam için çabalayan biri var.. Onuda kaybediceğim bir gün biliyorum...
Her gün dua ediyorum onunla yaşlanmak için ama hatalarım peşimi bırakmıyor, bu gün
değilse yarın karşıma çıkıcak diye bir korku var içimde her an kaybedicekmiş gibi yaşıyorum
onu.. Aslında bütün aklımdan geçenleri yazmak istiyorum sebebini bilmeden.. Fakat sınırlar..
Yapmak istediklerimiz, içimizden geçenler, hep bizi durdurmak istiyen birileri olmuşdur..
bu sefer durmuyucam ne pahasına olursa olsun yapıcağım dedim, keşke durduran biri olsaydı
heveslerimin kurbanı oldum.. Ve hala ceremesini çekiyorum..
Sizelere burada bir soru sormuyorum..
İçimden geçenleri yazdım azda olsa, sizde ne yazmak isterseniz...
Günlerdir yazamıyordum.
Doğum sancısı çeken bir anne gibi kıvranıyordu ruhum ince ince bir sızıyla.
Kaybetmek.. Yitirmek..
Bu kelimeleri yazarken bile canım yanıyor.. Hayatta çok şeyimi kaybettim,
kaybetmek illa birinin ölmesi demek mi ? Duygularımızı kaybedemez miyiz..?
Annemi, babamı, kardeşlerimi, en acısıda vicdanımı kaybettim..!
Yarınımı bilmeden yaşıyorum.. Şuan belki çoğuna göre mükkemmel bir hayatta yaşıyorum
(anne, baba, kardeş, vicdan)bunlar haricinde.. Beni seven biri, en önemliside
mutlu olmam için çabalayan biri var.. Onuda kaybediceğim bir gün biliyorum...
Her gün dua ediyorum onunla yaşlanmak için ama hatalarım peşimi bırakmıyor, bu gün
değilse yarın karşıma çıkıcak diye bir korku var içimde her an kaybedicekmiş gibi yaşıyorum
onu.. Aslında bütün aklımdan geçenleri yazmak istiyorum sebebini bilmeden.. Fakat sınırlar..
Yapmak istediklerimiz, içimizden geçenler, hep bizi durdurmak istiyen birileri olmuşdur..
bu sefer durmuyucam ne pahasına olursa olsun yapıcağım dedim, keşke durduran biri olsaydı
heveslerimin kurbanı oldum.. Ve hala ceremesini çekiyorum..
Sizelere burada bir soru sormuyorum..
İçimden geçenleri yazdım azda olsa, sizde ne yazmak isterseniz...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar