Uyumadan önce telefonunuzu nereye koyarsınız? Yada nereye saklarsınız :)
Ben genelde yastığımın altına koyuyorum :)
Ben genelde yastığımın altına koyuyorum :)
bebeğimden önce yatağımın hemen kenarına koyardım, şimdilerse ise yatak odasına en uzak olan odaya...( telefonun sesine uyanmasın diye:) )
çook şekerr bi cevapp :)
Yastıgımın altına.Elimde tutup uykuya dalsam da alışkanlık olduğu için bi ara uyanır yastıgımın altına tekrar koyarım
aa iyi hatırlattın ben en son masanın üstüne koymuştum 2 aydır bulamıyorum, ama eminim oraya koyduğuma nerdeki o?
:D
Bzim masadadır belkide :D
Ben dedim bakk burda unutmuşun :D:D
Sessizde bırakırsan görmem tabeee :D
sorulacak soru mu kendi yatagi var tabii ki bak
link
çook şekermişş :)
Cevap
21Cevap
Hayatımın hiçbir döneminde telefon saklamadım. Hep ortalardadır ve herkes heran ulaşabilir. Gecede başucumda durur zira saat niyetine de kullanıyorum. :)
iyi fikir uymadan bi yere koyarsan sabah çılgınlar gibi aramazsn.
Herzaman yastık altına koysamda hiç bir zaman sabah kalktığımda orda bulamam.Sendede aynısı oluyor mu?
aynen öyle :) bazen yerde bazen ayaklarımın altında oluyo. :)
yastığın altına konur mu hiç radyasyondan ölecen. telefonla bu kadar yapışık olmayın. Mümkünse yatak odasının dışında olur.
Telefonu kapatıyorum geceleri ve çalışma masama koyuyorum.
yastığın altına koyma ya iyi bişey değil :D ben ya aynalı komidinde yada bilgisayarın orada bırakırım. bazen oturma odası da olabilir :D
yatağımın baş ucunda bi masa var genelde orda durur sabah kalktığımda deli gibi yatağın içinde telefon aramıyorum bu sayede :)
yatağın yanındaki komidine koyarım. ayrıca yastığının altına koyma çok zararlıymış.
Elimde uyuyorum ben sonra da yatagın içinde arıyorum.
yastığımın altına, yastığımın yanına.
annem en sonunda dövücek beni, çok tehlikeliymiş telefona yakın uyumak.
Bazen yatağımın içinde kaybolurdu artık dikkat ediyorum baş ucuma bırakıyroum .
sık sık da evde unuturum ben mesela. telefona yapışık bir tarzım yok ama bazen çok gerekli zamanlarda unutunca çok kötü oluyor :D
ben işe giderken bilgisayarını evde unutmuş bir adam olduğum için fark etmiyor. o zaman işle ev arası da 50 km idi gidip almamıştım da geri :D
:DD
benim işyerinde dımdızlak kalmam kadar olmamışsındır :D
şöyle bir ofis düşün masalar 12 kişilik uzun masalar karşılıklı altışar kişi falan oturuluyor arada hiçbirinde bölme yok ve yüz kişiden fazla aynı ofistesin. sadece CEO nun ayrı masası var ama onun da herhangi bir bölme ile ayrımı yok ve bizim departmanın masası ona en yakın iki masadan biri.
bizim masada da ayrıca hem benim müdür hem de japon koordinatör var ki japonlar çok kıldır işte bilgisayar olmadığında tamamen çıplaksın cidden.yani ofisteki en uzaktaki adam dahil herkes fark edebiliyor :
Aynen yastığımın altna koyarım sabah kalktığımda ayağım altında olur. :S
Yastığımın yanına.Gece defalarca uyanır ks'ye ve whatsapp'a bakarım.
Kapatıp, alarm çaldığı zaman kapatabileceğim, yakın bir yere koyarım.
yattığım odada telefon bulundurmam, telefonla da asla o kadar haşır neşir olmam. sevmem de
Yatarken komidine biraksam bile uyandigimda koynumda oluyor.
manita varken yastık altınaydı şimdi masaya bırakıyorum
yasttık altı beynine radyosyan yayıyor , sakıncalı ben çekmceye koyuyorum..
bir iki metre uzaktaki kömidinin üstüne malum sinyaller beyne zararlı.
Valla saklayacak hiç birşeyim yok :D Nerde kalırsa kalsın :D
komidinin üstüne koyarım , radyasyon yaymasın diyede uyurken kapatırım
Mümkün olduğunca uzakta ,başka bir odada..
elimde uyurum hep : )
Yan tarafımda masanın üzerinde duruyor genelde :)
Hep üzerimde olur. Müzik dinlediğim için :)
Yastık altı , niyeyse :)
Genelde masamın üstünde durur.
Baş ucuma koyarım alarmın sesine uyanmalıyım.
telefonla aram yok evin içinde bir yerlerdedir
uzanabileceğim bir mesafeye koyuyorum
yastığın altına yada yanına, pencerenin kenarına..
komidinin üstünde durur hiç saklamadım :)
yanımdakı masaya koyarım
hemen yan tarafımda duruyor (:
yatağımın yanındaki masanın üstüne koyuyorum
mümkün olduğu kadar kendimden uzak tutuyorum
Terliğimin üstü :)
Yastığımın yanına
yanımdaki komidine
Bas ucumda..
yan odaya koyarım
Yatağımın altına
antrede sarjda
Masanın üstüne.
hep yastık altındaa
Yastığımın altına .
baş ucuma..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar