telefonunuzu nere koyuyorsunuz :)
tamam bu soruya G. T s. yorum diyesiniz gelebilir :D lütfen saygılı olalım :D :p
Sorularım Neden Cevap Almıyor :'(

telefonunuzu nere koyuyorsunuz :)
tamam bu soruya G. T s. yorum diyesiniz gelebilir :D lütfen saygılı olalım :D :p
Sorularım Neden Cevap Almıyor :'(

Sorunda hiç bir sıkıntı yok bence gayet güzel bir soru yoruma gelicek olursak yatağımın yanında komidin var genelde orada sarza takıyorum orada duruyor
minnettarım :>) 🙈
Estafurullah emeğe saygım herzaman sonsuz
İyi akşamlar genç adam 🙋🙋
sadece 32 yaşında olduğunun farkındasın dimi :D
babanne gibi iyi akşamlar da demezsin yani genç adam :D iyi akşamlar evladım der gibi .>)
😂😂
Ya sana nezaketli davranmak da kabahat olduğunu bilseydim yazmazdım.
Sana genç adam dedim daha napiyim canını yediğim 😂😂
sorun ben değilim :D kendine haksızlık etme diye öyle dedim :D 🙈
teşekkür ederim ve minnettarım .>)
lütfen kendine iyi bak :) iyi günler 🌹 🍭 🙋♂️
Teşekkür ederim 🙏
Cevap
18Cevap
Masamın üstüne
Sitenin yarısı engelde. O yüzden soruların az cevap alabilir mi?
Soruya gelecek olursak telefonumu uyurken hep yatağımda yanıma koyarım.
teşekkür ederim :) minnettarım 🙈 🌹 🍫
Yasağın altına zararlı ama uygulamiyorum iste
Şarzda olur işte ondan sonra bazen yatakta kaybolur bazen baş ucuna konur gibi gibi
Uzağa koyarım. Telefonların sar değeri vardır. Beyni rahatsız eder
Yoo ben beğenmiştim soruyu aslında,, yatağın kenarına koyuyorum
Yastığın altına… Aslında o kadar yakında durmaması gerekiyor sağlık açısından. biliyorum ama uygulamıyorum 🥲
Kapatıyorum 🤣
:D :D
Sehpanın üzerine veya yere
Komodinin üzerinde durur
oda dışına, koridorda vestiyer bölmesine.
Yastığımın kenarına
Yatağımın yanında masa var, ona koyuyorum.
Komidin üstünde kalıyor...
Yastığın altına koyuyorum
Baş ucumdaki komodine
şarja sokuyorum.
direkt sağ yanıma ehehe priz de var
Yanıma koyuyorum. d beraber uyuyoruz
Şarja takıyorum
Yanı başıma
Komodinin üzerine
Yastık altı
Yatagin altina
Yastığımın altına.
Başımın ucuna 😄
Sabah kalkinca belimin altinda oluyoo genelde
Yastık altıma
Komodinin üstüne
Yanımdaki sehpanın üzerine
komidinin üstüne
Yanıma koyuyorum.
Şarja takıyorum
Yastığımın altına
Yastık altına
Yanımda
şarja
Şarja
Şarja takıyorum
Yastığın altına
Yanıma koyuyorum.
Yatağın yanına yer3
Yatağin yanına
Yere
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?