#selamgençlik
#Zeki insanlar kafa hizasında, romantikler kâlp hizasında tutuyorlar diye duyum aldım.
#tubasueda
#Zeki insanlar kafa hizasında, romantikler kâlp hizasında tutuyorlar diye duyum aldım.
#tubasueda


Kafamın üzerinde
Teşekkür ederim
Rica ederim
Cevap
10Cevap
O da benimle beraber yatağımda uyuyor genelde :d
Kapatıp çalışma masamın üzerine koyuyorum her zaman
Uçak moduna alıp komidinimin üstüne koyuyorum
Telefonu tamamen kapatır masanın üzerine koyarım ya da sabaha kadar şarja koyarım
Bana uzak noktaya gündüz yeteri kadar benle zaten:)
Dolabın üstüne koyuyorum
Uçak moduna alıp baş ucuma koyarım..
pencere kenarına atıyorum :D
Odamın dışında koridora koyuyorum.
Komodinin üzerine koyuyorum
Başka odaya koyuyorum
Sabah uyanınca yatağın içinde ararım genelde 😊
Kapatıp salonda bırakıyorum 😀
Yanı başıma bazen yattığım yerde kaybolur falan
Başımın yanına. O radyasyon olmadan uyuyamıyorum.
Yastık altına koymam
Yastığın altinda
komidinin üstüne
En uzak odaya
Yanima
Mutfakta şarja
Gece şarj takarım🤣
Yanımda
Valla basucumda
Komodine
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar