Çok sorumluluk alıp onların altında ezilmekten korkanlar?

Ne gibi bir şeyden bahsediyorum peki? Bugün servisle eve gelene kadar yeni aldığım kararlardan sorumluluklardan düşünürken aklıma gelen cinsten bir şey. Yani şöyle ki, üstünüze sürekli sorumluluk alırsınız, sizin için ya da çevreniz aileniz işiniz vs için önemli olduğunu düşündüğünüz, en iyiyi, en mükemmeli aradığınız sorumluluklar. Tabi böyle durumlarda çakışmalar kaçınılmazdır. Aldığınız sorumluluklar savaşa tutuşur ve birini feda etmeniz gerekir. Ya da etmemeniz?

Üstünüze kendi isteğinizle aldığınız onca sorumluluktan sonra içinize baktığınızda onlar tarafından ezilmekten, hepsini layıkıyla yerine getirememekten korktuğunuz ama yine de birini feda edemediğiniz oldu mu hiç?

Yoksa 'ben mükemmeli aramam, üstüme düşmeyeni başkaları yapsın illa biri çıkar yapacak ben kendimden başka kimseden sorumlu değilim' mi dersiniz?

Gizli, bu soru senin için fazla ciddi beyb.
Çok sorumluluk alıp onların altında ezilmekten korkanlar?
Cevapla