AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
45Cevap
Aşıksın aşığım onu görünce kalbim yerinden çıkıcak gibi oluyor gülümseme geliyor bakmak istıyorum ama bakamıyorum ona gözler faltaşı gibi açılıyor elin ayağına dolanıyor hatta heycandan konusamıyorsun :))
erkekte olması bayanların gözünde nasıl görünür peki ?
bence süper olur bikez daha aşık olabilirim..
bütün bayanlarda keşke senin gibi düşünse..
benim karşımda bunları yaşaması bana ne kadar değer verdiğini bana olan sevgisini gösterir :)))
kişiye göre değişir hanımefendi biriyse düzgün yaklaşırım değer veririm diğer türlü son derece rahat umursamam.
Yok vallaha bir kızdan hoşlanırsam direk söylerim ..
öyle sus pus felan olmaz
bana ters hoşlanıyorsan hoşlanıyorum arkadaş bitti :)
bende senin gibi diyordum işte takki onunla iletişime geçinceye kadar kendime bile şaşırıyorum
ben rahatım neysem oyum
İşte bende öyle diyordum ama şimdi gel gör beni
kendinden ödün veren hep ödün vermek zorunda kalıyor öyle olacağına olmasın daha iyi
Haklısın çarpıliyor insan kendimde değilm hiç.
ayn kalp atısları falan hızlayıo garıp bı durum .d
kalp atışı evresini çoktan geçtim
sempatiklik ve konuşmalarla etkileyebilme olmuyor
icime öküz oturmus gibi :D
erkekte olduğunu düşünsene?
ayı ? :D
nasıl _?
Benzetmenin böylesine de az raslanır yani... Bir ara madalya takmalı.
sagol ya :D
son hoşlandığım kızın yanında kızarıyordum ve konuşurken zorlanıyordum.
hacım sorma işte ilk defa bu kadarı bunun yanında oldu işteee şaşırıyorum kendime..
kızarır ve saçmalarım :)
bayanda olması çok güzel bir şey bnun benim ve erkeklerin görüşüne göre ama erkekte olmasına bayanlar çok itici bakıyor
bence erkeklerde de çok tatlı duruyor şahsen ben öyle erkeklerden hoşlanırdım :)
senin erkek arkadşında öyle mi peki ? ama kız onun yanında güvende olmak ister
ilk zamanlarımı yaşıyorsunuz daha yoksa bir ilişkiniz yok mu ona göre cevap verebilirim :)
ilk zamanlar daha yeni yeni kaynaşıyoruuz
yoo güvenle alakası yok bence onunda heyecanlandığını görmek çok hoş
kız kim bilir ne hisseder gariplik şu bu yanii inşallah kendime gelirim..
heyecanlı sus pus, bazende dırdırcı
abi herkestemi var bu
Bı ne yezzat, ne çelişki!
Günaydın!
Ay ben yanlış anlamışımmmmm
kalbim gümgüm sesler çıkarıyor
ne kadar sürüyor bu_ ?
aşıksın ona ondandır kuzum.
ne yapcaz beee kuzum
2 seçenek var ..
ya onun yanına gitmiceksin yanından bile geçmiceksin..
yada gidip açık açık konuşacaksın onunla.
kaçmak yok öyleee yeni yeni kaynaşıyoruz zaten konuşucam tabiki biraz daha tanıyalım birbirimizi.
evt en iyisini yapıyorsun aferin sana şimdi ..
beni en iyi cevap seçersin demi tatlı arkadaşım.)
seçerim tabii ama bu kız sevgilisinden yeni ayrılmış ona takılıyor kafam
yaklaşık 1 ay önce ffaceten eklediğimde bir baktım erkek arkadaşından yeni ayrılmış yorumlarında çocukta hala faceinde felan aşk sözleri aşkımız böyle bitemez felan gibi kız bir yorum yazmış oda olur be güzelim demiş kızda kalp işareti koymuş 2 ocakta resminin altına yorum yapmış heytt be hatunuma bak benim felan diyee belli yani svgilisi şimdi ayrıldım diyo çocuk hala faceinde sonradan baktığ
resetleniyorum sanki çok tuhaf oluyorum konuşamıyorum çok saf bi hali geliyorum .s çok kötü ya .s
aynen kendim gibi davranamıyorum
.s
beni anlatmışssınız resmen...
hmmm
ne yapcozz bayanlara itici gelirmiki ?
bildiğin mala bağlamak tabiri devreye girio :))
hacım sende de oluyormu o ? yaniii erkekte olmasına bayanlar itici bakar yanii
yok baba kimse itici falan bakmıo relax
Cok rahat sacmalayabiliyorum misal.
erkek versiyonunu düşünsen bir ? erkekte çok itici görüyor kızlar
O yazıyı kim yazdı kız orana?
Kendine güven dostum.
hocam ben şaşırıyorum kendime birde genel olrak hayatımada yansıyor bu bir işe girdim neredeyse 1 ay olucak daha alışamadım ne insanlara nede işeee
Galiba özgüven eksikliği var dostum sende ben bunu düşünüyorum
öyle bir şey yoktu ama şimdi onu zorluğunu çekiyorm
Bişey tetiklemistir önceden yoksa ne tetikledi?
yaa kızla tanışma isteği ihtiyacı vardı takılıyordum ufak tefek şimdi tanıştım ne sempatik olabiliyorum onun yanında nede konuşmalarımla etkileyebiliyorum
Sanal ortamda konuş yanında utanıyorum felan de
kesinlikle öyle bir şey söylemem ne olucaksa yanında olucak onu yapıcam yaparımda öyle iyice ezik duruma düşerim...
Sn bilirsin dostum kolay gelsin
işte bunlar hep hormonların suçu
Hormon ferman dinlemiyor.
bende sen gibiyim ara sıra sacmalıyorum banze susuyorumbazen ise normal konuşma cesaretim bile olmuyor :( aklıma hiçbir şey gelmiyor
ne yapcz biz böyle kızada ön yargılar yapışır o sıra... cesaretsiz özgüvensiz aptal maptal felan itici
içm iyice karardı kesin öyle düşünüyorlardır
bilinmez
nazik, doğal ve açık sözlü.
aynısı bendede var yaa of off
kızlarda olması inan bana hem ben hemde tüm erkekler için çok gurur verici vede hoş birşey ama erkekte olması kızlarımıza çok itici geliyor yanii i
cidden mi:)) oo sewndm buna. ama bak benim erk arkadasım da eskiden cok utangacmıs simdi bi görsen halini var ya hic demezsin bu mu utangactı diye cok rahat. zamanla sende rahat olursun bence:) umuyorum bende rahat olurum
herhalde ama kızlara cesaretsiz,pasif,özgüvensiz hepsi geliyor akıllarına..
dedigm gibi zamanla geciyo bide erkeksin ya zamanla gecer :)) bi işte calısmaya basladıgında askerlikten sonra yada arkadas ortamında geçerr.baskasının ne soyledıgnı kulak arkası etmek lazım aslında bende hep rezıl olmaktan korkarım o ne dedı bu ne dedı falan hıc takılmamak lazm aslnda buna
ama işte oluncada insan kafaya takıyor gönül işleri acaba bundan mı olmuyor diye kafanda takıkıp duruyor
mutlaka biri çıkıcktr karşına :)) seni olduğu gibi kabullenen
ben söylüyorum sıkıntı olmuyor ama bu kızın yanında neden bu kadar oldu anlamadım
yanii daha önce hoşlandığım çok hoşlandığım ve aşık olduğum kızların yanında hiç bu kadar olmamıştı
normal evde oturduğum gibi :D
cana yakın olmaya çalışırım ama olamam...
bizde niye böyle oluyor yaa erkekte olması itici geliyor bayanlara..i.
erkekler olmasın canayakın:D
nasıl olsun?
Lal olurum.
kızın gözünde kimbilir nasıl görünüyoruz?
elim ayağıma dolanır :DD
Hoşlantıdır :)
kızlarada itici geliyor işte bu
Siz hoşlanınca bişey yok , erkekler hoşlanınca itici.. Pekala
işte bayanlara sormak lazım
aşıksındır :)
böyle bir erkek olduğunu düşünsene?
ayni benim gibi
bu yaşta varmı yaaa ?
ne yasi
26 yaşındasın yaa peki sen nasıl oluyorsun ?
nasil olacak iste sikiliyorum elim ayagima dolasiyor
acaba kız ne düşünür bunla ilgili?
kiza bagli herkes farkli dusunur
sevmiyorum kimseyi hoşlanmıyorum da...
mala bağlarsın
nasıl olur bu ?
ne yapacağını bılmezsın ona yaranmaya calısırsın onun senı farketmesı ıcın herseyı yapmak gıbı