Sarışınlar makyajsız güzl olmuyormuş hadi ya esmerlere bakın siz!

Bütün eleştirilere açığım ama sitede bir yorumu okudum resmen kız sarışınlara hakaret etmiş ! Bu hakkı nereden buluyosa .sarışın esmer bunlar hikayedir önemli olan insanın içidir. Ama böyle bir yorumu okuyunca bende böyle cevap veriyim dedim esmerlerde çok güzeldir ama kimse sarışınlara hakaret etamamesin zaten bir çok söz kullanılmış 'aptal sarışın 'sarışın yelloz ' sarı çiyan ' gibi kıskanıyormusunuz ? Sarışınlar aptal değildir. Güzeldir. Esmer mi sarışın mı diye bir sürü soru sorulmuş ha benim soruma gelirsek sevgili o sarışınlara hakaret edenler neden ? Kıskandığınızdan mı ?
Sarışınlar makyajsız güzl olmuyormuş hadi ya esmerlere bakın siz!
Cevapla