Sizce de sarışın kadinlar 2-0 onde baslamiyor mu? Bence esmer kadinlar sarisinin yaninda hep geri planda kalir?


Bakin bir ornek vereyim...
Sırf sarisin guzelleri secmissin denmesin diye esmerlerinde en guzelini secmeye calistim. Ama yine de sari ezer gecer gibi geliyor.(ben sari ya da esmer degilim, egomla alakasi yok yani)
Sizce de sarışın kadinlar 2-0 onde baslamiyor mu ? Bence esmer kadinlar sarisinin yaninda hep geri planda kalir?


Sizce de sarışın kadinlar 2-0 onde baslamiyor mu? Bence esmer kadinlar sarisinin yaninda hep geri planda kalir?

Sizce de sarışın kadinlar 2-0 onde baslamiyor mu? Bence esmer kadinlar sarisinin yaninda hep geri planda kalir?

Sizce de sarışın kadinlar 2-0 onde baslamiyor mu? Bence esmer kadinlar sarisinin yaninda hep geri planda kalir?

Ayriyeten saridan kastimin bu olmadigini tahmin edersiniz saniyorum cunku sarisin olunmaz, dogulur.
Sizce de sarışın kadinlar 2-0 onde baslamiyor mu? Bence esmer kadinlar sarisinin yaninda hep geri planda kalir?


Güncellemeler
+1 yıl
İyy zevksiz dolu burasi ben gidiyorum
Sizce de sarışın kadinlar 2-0 onde baslamiyor mu? Bence esmer kadinlar sarisinin yaninda hep geri planda kalir?
Cevapla