En yakın arkadaşımın eşine aşık oldum ne yapacağım?

en yakın arkadaşımın eşine aşık oldum oda bana boş olmadını söledi gönül bu olan oldu işte kendimden nefret ediyorum arkadaşımın yuzune bakamıyorum ölmek istiyorum eşi de aynı durumda ne yapacamızı bilemiyorum yardım edin lütfen saçma sapan yorumlar gelmesin ütfen
Güncellemeler
+1 yıl
saçma yorumlar yazmayın dedikya zeten görüşmüyorum aylardır aramızdada bişey geçemedi zaten aşık olmak suç bagrıma taş bastım görmüyorum sokagından bile geçmedim sadece vicdanım rahat değil
En yakın arkadaşımın eşine aşık oldum ne yapacağım?
Cevapla