Kol kasım sizce yeterli mi? Daha büyük olmasına gerek var mı?

Evet degerli görüşlerinizi paylasirmisiniz?
Kol kasım sizce yeterli mi? Daha büyük olmasına gerek var mı?


Kol kasım sizce yeterli mi? Daha büyük olmasına gerek var mı?
Cevapla