Neden kızlar herşeyi erkeklerden beklerler, bir şeyleri elde etmek için kendi uğraşmaz?

kadınlar ve kızlar bir erkekten hoşlanınca neden belli etmezler ya da nasıl belli etmelidirler her bir şeyi erkeklerden beklerler halbükü bir şeyleri kendileri basarsalar erkeklere fazla bir şey kalmaz ama sanmasınlar ki karşı cins onların basit biri olduğunu sanıcak... bence bunu başarırlarsa daha mutlu olucaklar bu konuda
Güncellemeler
+1 yıl
bız erkekler bazı seylerden çekiniyoruz b siz kizlar ıyı gıyınip hatdınden fazla güzel oluyorsunuz ;)

bazen yanınıza yaklasamıyoruz terslersınız dıye;)
Neden kızlar herşeyi erkeklerden beklerler, bir şeyleri elde etmek için kendi uğraşmaz?
Cevapla