Kızların her şeyi erkeklerden beklemesi can sıkıcı değil mi?

İlk buluşmaya çiçekle gelsin hesabı ödesin arabasıyla bıraksın sevgili olunca sürekli hediye alsın onu alsın bunu yapsın karşılığında erkeğe ne veriyorsun denildiğinde ise sevgimi diye cevap veriyorlar ilişkide sadece erkek mi çabalamak zorunda anlam veremiyorum kızlar sadece karşı taraftan mı bekliyor her şeyi

Kızların her şeyi erkeklerden beklemesi can sıkıcı değil mi?
Cevapla