AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
78Cevap
çantalarım kıymetlidir benim kimseye taşıtmam :D :D
oda güzel :)
kesinlikle taşımaz; çok net.
sadece çok ciddi bir durum varsa, çok ama çok ihtiyaç varsa.
kesinlikle mesela kolu kırıldı veya düştü yanında v.s :)
pardon hacı
tasır tabı kı de ama oyle kılıbıklık anlamında degıl br dakka ıkı dakka
aynen hocam hak veriyorum kesinlikle...
kız adamın çantasını taşıyacak değil ya... adam onunkini taşır yorulmuşsa ne var bunda
mevzu o değil sürekli taşımayı kastettim
Sürekli niye taşican canım yük hayvanımısın afedersin o saçma olur tabiki
işte bu cevap :)
;D bizde böyle birader...
helal o zaman ...
taşımam acil bir durum yoksa. bunun millet ne derle alakası yok çanta, poşet veya herhangi birşey taşımayı sevmem yürürken. şemsiye bile kullanmıyorum
Eger o an işim varsa bi sakinca tutsun ama taşimasin gerek yok
Bn tasirim komik duruyo ya
tabi ki ama aramızda malesef bnu yapan özürlü erkekler var onları ALLAHa havale ediyorum :D
Ya yapan yapsin bosver özurlü demeyelim herkesin kendi
Yasantisi ama komik bu durum
işin boyutunu zaten şakaya verdim beni ilgilendirmiyr ki ama ben yapmam o yüzden herkesin görüşünü alayım dedim :)
rahat ol normalde hiç bir kadın el çantasını erkek arkadaşın taşımasını istemez...
ben rahatım yapmadıgım için hacı hoca sadece gördüklerimi söylüyorum yapanları kastediyorum
hacı yada hoca değilim...!
rhat ol deyince benim yaptıgımdan dolayı sordugumu mu kasttediniz ?
soruyu sormuş ve kendince(güncellemen)yanıtlamışsın başka nasıl düşünmemi bekleyebilirsin...
kafanı yorma hacı hoca :)
eyvallah...
şimdi yol alabilrsin...
izin için sağol,çok naziksin...!
Geçici bir süreliğine tutulacaksa tutarım ama onu taşıyarak yürümek olmaz.
bir dk tutar mısın derse tabi belki o anda farklı bir şey olur tutmak zorunda kalırsın :)
Aynen :)
ayakkabı bağlarken falan tutarımda elimde taşımam yani :S
alırsın elıne 2dk zaten bı gordon boyu tut demıyor kı
gerektiğinde taşınabilir eğer gerektiği halde o çantayı almıyorsan etraftan ayıya bak gbi sesler duyarsın (kafanı gömme boşuna)
kısa bir süreliğine 2 dakika tutarmısın filan dediyse taşırım centilmenlik icabı yada o an tutamıcak gibiyse onun dışında taşımam;)
bugun canta tasıtan :))) yarın neler yapmaz ? düşünmek lazım aga..
:DDD
he he benim sevgilim taşımıyo şahsen 2 dk zor tutturuyorum o da işim olduğu zaman gerisini düşün:D:D
:D
bence senin erkekliginle iligli sorunlarin var :) hadi simdi bize dogrusunu anlat yoksa canta tasiyinca kendini kiz gibi mi hissediyorsun .. :))
senin gibi kütüklere laf anlatana kadar eşşek sudan gelir ...
ulan kutuk sen eline aldigin cantayla erkekliginden oluyorsunda ben bunu sana soyleyince mi kutuk oluyorum.. insan olmayi ogren biraz erkek olmayi degil..
erkek adam dediğin sadece erkek olur :))) iyiymiş.. erkek erkek gez bakalım
:) aynen erkeğim erkek erkek geziyorum :)
çok saçma bence sonuçta kadın kendini tamamlaması için çeşit çeşit çantayı taşır erkeğin taşıması ne demek hiç anlamam karşıyımda
bence taşımamalı sonuçta çanta kıyafeti tamamlayan bir aksesuar ve madem taşıtacaksınız o zaman yanınıza almayın.
wuwww :)
ben tasımıstım abi 150 lik kız 20 kiloluk canta tasıyordu ıcım gitmişti :d
bu bir aşk ölçer işte, yemişim karizmanı şeklini seviyorsan kaybetmek istemiyorsan, taşıyacaksın. ona gösterdiğin ilginin testi işte bu, taşımam diye artistlik yapıyorsan git ilişkini gözden geçir.
çantamı omuzuna asıp ayakkabımın bağcıklarını bağlar <3 böyle de apaçiyiz <3
neden taşısın
bir sebebi olmalı dimi
benim çantamı kız arkadaşım neden taşısın
TAŞIMAM VE TAŞITMAMMMMM
istesin kendisini alıp sırtımda taşıyayım ama ne o bayan çantası taşıma falan...yok arkadaş ben o kadar geniş değilim hayatta taşımam!
eğer bir anne nasıl annelik sevgisiyle çocuğunun çantasıınıı taşıyorsa. sevgilide öyle taşımalıdır.
ne alaka yaaaa off :((((((( aglamak istiyorum ben :(
katılmıyorum, anne sadece taşıyamayacak durumdaki çocuğun çantasını taşır,
hayır ben hep görüyoyorum. çocuğu yorulmasın diye taşıyorlar
hayatta taşımadım taşımamda çok saçma.1-2 dk lığına işi vardır tut der tutarım.
Taşıyorum gören gülüyor çok iyi bir ambiyans oluyor
hahah ne o birader yoksa senin kız böyle bişey mi teklif etti.
allah bilir taşıttı sana :D
niye gizliyon kendini erkek değil misin önce bir sor kız arkdasın var mı diye ondan sonra sor sen erkek misin peki şüphe ettim senden...
bak resme ne görüyorsun orada. gizli bir erkek. ha eğer halen şüphen varsa camda show yapayım sana
İhtiyaç durumlarında sadece tutabilir çantamı ...
aynen haklısınız :)
bence taşır bu kibarlıgının göstergesi
ilginç :) kibarlık ?
tabi. düşünsene avmde saatlerce gezdiniz kız birsürü şey aldı hepsini kendi elinde mi taşıycak? yardım etmiycek misin? ya da çantası çok ağır. uzun bi yol var taksi araba yok yürümek durumundasınız. bi süre sonra çok yoruldugunu hissettin. sen de ellerin boş boş yürüyosun. çantayı almayı teklif etmez misin? kibar bir davranışın göstergesi değil midir bu?
Taşısanız öleceksiniz sanki...!
ben en iyi cevaptaki yoruma katılıyorum çanta aksesuardır bayan taşımalı eldeki poşet ıvır zıvır diğerlerini taşıyablir erkek o ayrı hatta ağır veya çok poşet varsa yardım mutlaka etmelii
kim ben mi öleceğim pardon çanta bayanın aksesuarı mı yoksa erkeğin mi ?
ne bulmayı umud edıyorlar acaba :)
bende düşünüyorum ama bir türlü sonuca varamıyorum :)
taşımasın ya ne o öyle nonoş gibi
haklısınz bende onu kastettim gördüğümde iğreniyorum :)
aaa taşıyanlar mı var bide ben hiç görmedim daha ilahi güleceğim yokdu
ama sizde haklısınız onların erkek olup olmadıgını bilmeden konuşmam ve onları yargılamam çok yanlış :)
Taşırım her türlü taşırım onu bile taşırım ben ;)
Evet tasir hicte gocundugunu gormedim...
bence saçma yanında erkek gibi dursun totoş gibi değil :)
Erkeklik cantaya kaldiysa ohoooo ooooo... Ben yanimdaki kahramandan memnunum onun erkekligi beni ilgilendirir sig dusunceli insanlari degil. Ama buda senin yetisme tarzin saygi duyarim.
Sen bilmeden yargılayabiliyorsan insanları totoş diye, birileri de senin için öküz der. Eline çantayı alıp da koluna takıp fink atacak hali yok kimsenin, yorulduğunda bir 5-10 dakika taşımakta mahsuru yok, kız yanında olduğu sürece. Komik duruma düşmeyin, kimseyi ilgilendirmez iki insanın arasındaki ilişki.
Ugrasmaya ve laf anlatmaya degmez bence kafasi farkli calisio.
Öyle, katıksız hanzo bunun gibiler. Geçen bir tanesini gördüm, bir fast food restoranında çalışan, sevgilisi kızı yanağından öptü diye ahlak bekçisi kesildi kıro. Ben yerinde olsam sandalyeyi kafasına geçirip camdan aşağı atardım.
blackss86 lafı nerenden anladın ?sana laf sokmayım hamile kalırsın ... hanzadezade ismine bak seni alacak erkeği tahmin bile edemiyom acaba evlenince sen mi onu o mu seni... anladın sen onu...
Kedi ciger meselesi iste naparsin. Tesekkurler yavrucum...
Senin gibi erkek kesilenleri çok gördüm ben klavye arkasından bana erkeklik yapacağına gel yüzüme konuş ;) Cesaretin varsa tabi. Sen milletin erkekliğine laf edersen o erkekliği senin üzerinde denerler. Kültürsüz varoş.
hadi bas gaza ikile canım benim :)
Hayatında bir kızın elini bile tutamamışsındır sen kesin. Böyle havlayarak uzaklaşırsın işte.
Ismail yk mi dinliosun sen hahaaa hic sasirmadim laflar ayni :))))
la olm ikile sevyesiz kemik isteyen köpeklerle işim yok... adresi vereyim gelmeyen top olsn mu bak bakalım klvye arkdasından erkeklik mi yoksa snn yaptıgın erkeklik mi adam ol yol al yalaaa...
gel sana da dinleteyim ne dinlediğimi sonra içinde kalmasın kız :D
Ayy yokk ben almiim tarzlarimiz farkli sen takill
link
Burdaki adamdan bir farkın yok zavallısın sadece :)
ayy mı yok güneş sen şeytansn kızım yemediğin b*k yoktur ... adım gibi eminim
Al işte. Tanımadığı etmediği kıza o..pu damgası vuran beyinsiz. Sen bu lafı benim yanımda bir bayana söyle, senin o tek kaşınla burnunun yerini değiştiririm ben. Şerefsizlik yapma, herkes görüşünü söylemekte özgür, milletin fikrini sorup da sonra köpek gibi havlayacaksan burası sana göre değil.
Offff esprilere bak yaaa 0-6 yas grubu...
senin agzının payını verirdim yalaka kıza sulanıyo dağ ayısı abaza değilmisin olm maloz
Herkesi kendin gibi abaza mı sanıyorsun? Tipinden sıfatından ne mal olduğun belli. Dağ ayısı olduğun da belli. Senin gibiler hayatı boyunca bir kızın kalbini asla kazanamaz kendinizi delikanlı sanarsınız. Senin gibileri askerde çok dövdüm ben.
Sukurler olsun ki cevremde senin gibi tipler hic olmadi. Egitim egitim egitim... Ve tabikide görgü.
Hayvan gibi yaşıyorlar sorsan en delikanlı bunlar ellerinde tespih milletin gelen geçen karısına kızına bakarlar İstanbul'u da mahvetti bunun gibi hanzolar.
Malesef ot gibi heryerden bitiolar.
Çantayı niye dışarı götürüyorsun o zaman ?
adam olmadığın içindir :)
taşımayın zaten çok komik oluyor hiç hoşlnmıyorum
:) tabi ki de doğrusu bu
soruna gurbaaannn civanımm:D:D.D:D.D
:D
:D anlamadım civan derken ? :)
yorulursam ver tutarım diyoda vermiyorum:)
bence de yanınızda bir erkek gbi görünmesini sağlarsnz :)
asıl erkek adam taşır işte)
=))))
sen tasir misin trajedi? :)
Taşımaktan kastın nedir yani:)
ben sevmediğim için paylaştım :) sadece sizler gibi juri üyelerinin yorumlarını alayım dedim :)
Tamam da şunu soruyorum taşımak derken örneğin yürürken hop diye ver çantanı taşıyım diyenleri mi soruyorsun yoksa bayanın ufak bi işi olduğu sırada çantasını taşımasını mı onu anlamadım:)
yürürken hopp çantanı verir misin aşkım diyenleri kastettim :) sürekli taşıyanlar yani :)
:)) hıı onu bende saçma buluyorum ya,sonuçta çanta bayan aksesuarı yani :)
hmm aynen işte bu ya sizi tebrik ediyorum :)
teşekkür ederiim:)
acil bi durum varsa evet zevkine taşımam:)
:))
taşıyorum olun ben np
taşıdın mı yoksa doğru söyle?
hocam ne alaka ALLAhın seversen yaw sadece gördüm ve erkeklerden şüphe duymaya başladım korkuyorum artık bir bayandan hoşlanmaya ya cinsiyet değiştirmişse diye :D
Taşımasın arada bir tutsun!
neden ?
Yakıştırmam ben!
yani olması gerken de o zaten şüphe duyarım öyle erkeklere :)
Taşıdım taşırım ne olacak ki
Erkek adam,avrat çantası tasirmi.
göreceli bir kavram kişiye göre değişir
Bildiğin hamallık arkadaş..
taşır bence dimi ama taşımaz
o da güzel bir bakış açısı :)
neden taşısın bir sebebi olmalı dimi
ben taşıttırmam, hiç hoş görünmüyor çünkü
aynen haklısınız :)
çantayla beraber kızı sırtına alıp taşısın
Çiğ tavuk bile yer.
:)
iyi niyetle tasırda kulanılmak değil tabiki
asla yapmadığım ve yapmıycagım şeydir.
off ya ne var bunda taşır bnce
Taşır neden taşımasın elinemi yapışacak sanki :)
taşır... Cevabın çok uzun ya da çok kısa!
Kız, erkeğin montunu taşıyorsa olabilir.
ilginç...
utanç verici bir durum :D
Ufff çantamı taşı be slk :S:S:S.