Ocak ayında sakatlanmıştım ayak bileğimde ileri seviye bağ yırtılması oldu ama olabildiğince iyi baktım ilaçları saati saatine kullandım ama 4 ay sonra kendimi iyi hissediyordum spora başladım ve yeniden ağrılar başladı. Doktor bekleyeceksin diyor ama 2 aya geçer demişlerdi ben kesin olsun diye 4 ay sabrettim Şimdide korkmaya başladım artık eskisi gibi olamayacak diye çünkü deneyip aynı acılara dönmek zor oluyor ama başlamak istiyorum bir yandan da
Sakatlık yaşayanlar nasıl attınız bu durumu özellikle kırık olanlar ne yapıyor o kola bacağa güvenip nasıl koşup ağırlık kaldırıyorsunuz
Sakatlık yaşayanlar nasıl attınız bu durumu özellikle kırık olanlar ne yapıyor o kola bacağa güvenip nasıl koşup ağırlık kaldırıyorsunuz
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar