Sakatlık sonrası yeniden başlamada korku yaşayanlar nasıl aştınız bunu?

Ocak ayında sakatlanmıştım ayak bileğimde ileri seviye bağ yırtılması oldu ama olabildiğince iyi baktım ilaçları saati saatine kullandım ama 4 ay sonra kendimi iyi hissediyordum spora başladım ve yeniden ağrılar başladı. Doktor bekleyeceksin diyor ama 2 aya geçer demişlerdi ben kesin olsun diye 4 ay sabrettim Şimdide korkmaya başladım artık eskisi gibi olamayacak diye çünkü deneyip aynı acılara dönmek zor oluyor ama başlamak istiyorum bir yandan da

Sakatlık yaşayanlar nasıl attınız bu durumu özellikle kırık olanlar ne yapıyor o kola bacağa güvenip nasıl koşup ağırlık kaldırıyorsunuz
Sakatlık sonrası yeniden başlamada korku yaşayanlar nasıl aştınız bunu?
Cevapla