Düşük maaşla çalışanların hayattan beklentileri ve hayalleri?

Dileğim doğru dürüst cevaplar alabilmek. Ondan gizli olarakta cevap verebilirsiniz. Bazen üzülüyorum insanların bu hallerini görünce, herkese aynı cömertlikte davanmıyor hayat. Özellikle satış danışmanları, kuryeler, kasiyerler, sekreteler, ofis elemanları, öğretmenler, vb.. çok geniş bir kitleyi kapsayan insanların gelecekten beklentisi ve hayalleri neler oluyor? Bu kişilerin psikolojileri ne alemde? Bayramda çalışma, hafta sonları çalışma vs. gibi olumsuz etkenleri göz ardı edebiliyorlar mı? Bu kitle nispeten gençlerden oluşsada ileride aynı şartlar devam ettiği müddetçe, bir aile kuramayacaklarının kursalar bile çok zorlanacaklarının farkındalar mı, hem ekonomik hem manevi olarak?
Düşük maaşla çalışanların hayattan beklentileri ve hayalleri?
Cevapla