AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
81Cevap
daha farklı yaşayacağımı zannetmiyorum ama okumazdım herhalde.Okumak insanı yordu be.
Şimdi nasılsam aynen oyle devam ederdim.
Doğru doğrudur, yanlış da yanlış.
Tanrı varsa da yoksada
birde bu dunyada evlenmeyip oteki dunyada nasil olsa cennete gidicegiz orada Huriler var, Cennete Harem kuracaklarini hayal edenlerin cevaplarini cok merak ediyorum
Şimdi zor yaşanılan Dünya yaşanılmazlığını bine falan katlardı herhalde..
Ölüm zaten bir yokoluştan ibarettir. Sonrası inancına bağlı...Ben Hamdolsunki müslümanım Bizde tanrı yok ALLAH (c.c) var.Amelini İyice bir bak bakalım sonun ne imiş anlarsın ...
Sizde tanrı yoksa ateistsin.
evet ayni sekilde yasardim ama dünya yasanmaz olurdu
İyi bi insan olmaya çalışırdım şimdi olduğu gibi çünkü din bizi zaten her zaman iyi insan olmaya yöneltiyo.. :)
Ölünce yok olacağıma inanıyorum cennete de cehennem de bana pek inandırıcı gelmiyor ben zatrn öyle yaşıyorum
Birçok kişinin katiliolabilirdim günah diye yapmadıgım bazı seyleri yapardım ama iykide yok öyle bişeycünkücok kötü bi dünya olurdu.
öyle olduğunu bildim. fark yaratmadı. yalnızca hayatla beraber akarken yaşamanın coşkusunu hissetmek istiyorum.
büyük bi fark yaratmadı diyeyim. ( biraz farklılaşma oldu ) :) ama hiç yaşamı iliklerime kadar hissetmemiştim öncesinde.
polise yakalanmayacağımı da bilirsem banka soyardım sonra gider araba galerisinden araba çalardım
Bunu öğrenseydim , kesinliğinden "emin" olduğum vakit tereddüt dahi etmeden kendimi öldürürdüm.
Böyle bir şey olmayacağına göre
kendini öldürmen de gerekmeyecek :))
Burdaki ironiyi anlayabilen insanlardan olduğun için eni tebrik ediyorum :))
Din hayatımızda çok yer kaplıyor. Yani demek istediğim çoğu şeyde etkilidir din. Olmasaydı; yine iyi bir insan olmak için çabalardım. Doğaya zarar vermeden yaşamımı sürdürmeye çalışırdım. Ahlak değeri din olmadan oluyor biliyorsunuz ki.
Hayattta yapacaklarımı,davranışlarımı tanrı istekleri ve ya korkusu doğrultusunda yapmıyorum. Kendi doğrularım ve vicdanım yetiyor bana
Kendimi o konuda kısıtlamıyorum acıkcası bu gunah bu yasak dıye eger bısıyı yapmıyorsam sadece vicdanımdan dolayı yada oyle olmak ıstemedıgım ıcın
Farklı oLmazdım Hayat zaten bilnmeyen bi denklem ne gerçek ne yalan belli değil =)
Ehtiyetin arkasındaki Bağışlayacağınız organlarınız kısmındaki kutucuğun hepsini işaretlerdim
şimdide işaretle
Öbür dünyaya mı götüreceksin şimdi sanki de?
ya götürürsek!
Şaka bir yanada benimki zaten işaretli bir çoğumuz orada yazanların farkında bile değil benimki oraya dikkat çekmekti.
dawranışlarım hemen hemen aynı olurdu birkaç ufak değişikler hariç :)
böyle düşünüyorum ve bu bağlamda keşke bohem yaşayabilsem diyorum tamamen.
Ohooo neler yapmazdım ki her gece barda gönlüm hovar olurdu:-D
Angelina valentineyi bulup sevişmek isterdim o kadına hayranım
ölünce çok kötü olacak lan, beynimizi kurtçuklar yiyecek.
Soru güzel, ne yapardım? Şimdi ne yapıyorsam onu :)
yha walla olmazdı tabiki bi kere zina olayını herkes yapardı :) o yüzden bence böyle daha iyi ortalık tecavüzcüden geçilmezdi :)
Ortalık tecavüzden geçiliyor mu şu an ?
önce ne olacağını sorgular muhtemelen cevap bulamazdım sonrada paranın peşine düşer ve onu bulurdum ;)
Tanrının olmadığını ve ölünce tamamen yok olacağımı biliyorum,
Ortalama sıradan bir hayatım var.
Ahlak denen bir kavram var. Onu aklımdan çıkarmam bu arada düşünmesi bile kötü.
ölünce tmamaen yok olmayacağımı bildiğim için ibadetlerime yine devam ederdim
ne yapmazdım ki bebe sen o zaman beni görecektin :D
Yabancı ülkedekiler nasılsa bizde öyle olurduk..
katılıyorum ne yazık ki :S
Nasilmis yabanci ülkelerde? Hangi yabanci ülkelerde? Bir de buna katilanlar varmis, siz çok zekisiniz yada ben aptalim herhalde ki anlamiyorum yorumlarinizi.
aynı şekilde devam ederdim
Farklı hiç bir şey yapmaz yine aynı yaşardım.
bazı şeyler değişirdi.
birçeık şey değişirdi heralde
Yaptıklarımın aynısını yapmaya devam ederdim.
şu an ne yapıyorsan aynısını yapardım
ben yine aynı ben olurdum galiba
Aynen böyle devam ederdim
imagine there is no heaven no hell in the woods ..
We are all living in the woods, heaven and hell are down here, here and now.
there is no heaven or hell.we have been lied to ..
welcome to hellinönü hell is my home
wtf?
Keske Ölünce tamamen yok olsam..
not itici durmus.
bunu soyledim kactim.
Ayni sekilde yasardim. Enel hak diyorum
Si Dieu n'existait pas, il faudrait l'inventer
Pas besoin d'inventer un dieu, chacun invente le sien.
Dieu avec nous
Dieu avec vous dans vos t?tes.
tabiki tapınacak başka bir ilah tanımıyorum. ben yalnızca ona taparım. sadece ünlü bir düşünürün sözünü yazdım. tapınacak birşey bulamazsam yine kafamda bir tanrı yaratır ona tapardım demek istedim sadece. çünkü insanlar, hayvanlar, mahlukat , gezegen ve kainat ona secde eder . saygılar ...
zaten yok olacağız :D o yüzden bi sıkıntı yok ;)
aynı şekilde yaşardım ..
nasıl biliyorsam öyle yaşamaya devam ederdim.
ölümden korkmuyorum
ölümün anından korkuyorum
ölünce tamamen yok olmayacakmıyız yoksa? Oo
Bence Tanrı yok sadece halkı bir düzen içinde tutmak için uydurulmuş şeyler bunlar.Derdim ama yaşam,dünya,evren o kadar harika ki bu tesadüf olamaz.
Tanri olabilir, sadece insanlarin dinine bakarsan hepsi tek bir dünyadan, tek gezegenden söz ediyorlar, tanri evrende tek canli olarak dünyayi yaratmis diyorlar. 10 yildir uzayda yüzlerce dünyaya benzeyen gezegenler bulunmustur. Yakinda yeni teleskoplarla bu gezegenlerde canli bulunacaktir ve dinlerin sonu olacaktir, daha insanlar tarihinde çok sürprizler gelecektir. Misyonerlik yapanlar çok heveslenmesinler.
tanrı demekle kaybettın
Neyi kaybettim cicim ? Sen mi karar veriyorsun buna ? Kimsin sen
senı yaradana tanrı demek hırıstıyanlara mahsustur eger ıslamıyetten bıraz anlamıs olsaydın senı yaradandan allah c.c dıye bahsederdın ben kımmıyım ben allahın aciz bır kuluyum ama burda puan topluycam dıyede soytarılık yapmayacak kadarda senden akıllıyım ve daha ınanclıyım
Çaktırmadan ateistlerle empati kur diyorsun yani
aynen
şu an ne yapıyorsam onu yapardım yine
değişiklik olmazdı aynen devam ederdim
hayatımı cehennem gibi yaşıyorum zaten.
ben tanrıya inanmam .. Allaha inanırım
o zaman hritsyanlarin, musevilerin ayni "tanriya" inanmiyorsun. Özellikle müslümanlarin kendi "tanrilari" mi olurmus? Müslümanlar adam olamaz, ben diyorum...
Tanrı değil Allah .
müslümanlıkta allah vardır sadece.diğer dinlerde tanrıdır ismi
diğer dinlerde de kendi dillerince tanrı derler. tanrı eski türkçedir. ingilizlerin tanrısı değil.
baba-oğul-kutsal ruhtaki...
tanrı diyince zındık olunmuyor yani.
Allahın 99 ismi vardır ve tanrıda buna dahildir.Çoğu vatandaşımız Allaha Tanrı demenin sakıncalı olduğunu düşünmektedir.Fakat böyle birşey kesinlikle sakıncalı veya günah değildir.Vatandaşların böyle sanma sebebi yabancı filmlerde Allah yerine Tanrı denilmesidir.
valahi ne diyeyim ağzına ederdim dünyanın :D
değişen bir şey olmazdı.
Benim için birşey değişmezdi
Öyle olsaydı daha kötü biri olurdum.
zaten biliyorum ama yinede umurumda değil.