Ölünce tamamen yok olacağınızı bilseniz bu dünyada ne yapardınız ne yapmazdınız?

Eğer ölünce varlığınızın tamamen yok olacağını bilseydiniz yani Tanrı diye bir şeyin olmadığını bilseydiniz ve mükafat ve ceza da yok. Aynı şekilde mi yaşardınız yoksa bir şeyler farklı olur muydu ?

DİKKAT: Tanrıya inanıyorum sen nasıl böyle dersin bilmem ne bilmem ne yazacaksanız hiç yazmayın. Bu sadece bir soru ve varsayım.

Güncellemeler
+1 yıl
Puan biriktiriyorum arkadaşlar 4000 olunca günün sorusu yapacağım bunu.

Bu arada güncelleme için özür dilerim :DD::D
Ölünce tamamen yok olacağınızı bilseniz bu dünyada ne yapardınız ne yapmazdınız?
Cevapla