1 gü

12 yıldır beklediğim dünya kupasında 2 maçta gol atamadan elendik. Yorumunuz nedir?

Küfür etmekten bıktım hayatımda bu kadar küfür etmemişimdir. Haiti'den sonra elenen 2. takım olduk. Haiti ile sonunculuk maçı yapalım. İşin en acı tarafı Amerika grubu lider bitirdi ve son maçta onlarla formaliteden oynayacağız
12 yıldır beklediğim dünya kupasında 2 maçta gol atamadan elendik. Yorumunuz nedir?
Cevapla