Küfür etmekten bıktım hayatımda bu kadar küfür etmemişimdir. Haiti'den sonra elenen 2. takım olduk. Haiti ile sonunculuk maçı yapalım. İşin en acı tarafı Amerika grubu lider bitirdi ve son maçta onlarla formaliteden oynayacağız
1 gü
Cevap
3Cevap
Daha turnuvaya kalmadan oyuncuların mabadi kalktı Hakan Arda Kenan reklamlarda boy gösterdi daha sonra turnuvaya kaldılar diğerleriyle birlikte oynadılar sonuç hüsran bir de yıllardan beri şu var milli takıma seçilen oyunculara prim veriliyor milli forma için savaşan adama prim verilmez ha bir de bunlara villa verilecekti dimi
Keşke yeni marş besteleselerdi mk. Bir oluruzun anılarını kirlettiler.
Ben de o anılarda yok. Futbolu fanatik olarak takip etmeye 12 yıl önce başladım ve hayatımda en çok istediğim şey dünya kupasında bir başarıydı. Nefes almak bile istemiyorum şu an
Desteklemediğiniz manifest daha iyi yerlere geliyor DGSHDDHSGDDHZDH
Ya ne manifesti saçma sapan konuşma sen de delirtme adamı. Onlar sa sanatçı falan değil bir yerlerini açarak sanatçı mı olunuyor bence başka bir şey olunuyor anlarsın ya. Sanatçı dediğin barış manço gibi olur. 25 yıl geriye gitsek 100 yıl ileriye gideceğiz her alanda ne bu böyle
Türkiye dışında konser verdiler siz daha ne konuşuyorsunuz be manifestin başarılarını yazayım istersen Dijital Başarılar ve Müzik Listeleriİlk Çıkış ve Dinlenme Rekorları: 2025 Şubat ayında çıkardıkları "Zamansızdık" şarkısı ve "Manifestival" albümleriyle sektöre iddialı bir giriş yaptılar. Liste Başarıları: "Yaşanacaksa" isimli parçaları listelerde 2 numaraya kadar yükselirken, "Snap" adlı şarkıları 3 numaraya yerleşti. Global ve Yerel Etki: Spotify'da ilk günde 4 milyon, YouTube'da ise 5 milyon dinlenme/izlenme oranlarına ulaştılar. Ayrıca ilk albümleriyle dünya çapında pek çok ülkede Apple Music albümler listesine girerek küresel bir başarı elde ettiler. Ödüller ve Üniversite BaşarılarıManifest grubu, müzik dünyasına adım attığı ilk yıldan itibaren çeşitli üniversite ve kurumlar tarafından ödüllendirildi:Kadir Has Üniversitesi 1. Media All Ödülleri: "En İyi Şarkı" (Snap) ve "En İyi İşbirliği" (Winx) ödülleri. Sabancı Üniversitesi EİK Ödülleri: "En Beğenilen Müzik Grubu". İstanbul Üniversitesi Mavi Elma Ödülleri: "Yılın En İyi Müzik Grubu". Özel Ödüller: Çeşitli organizasyonlarda "Yılın En Başarılı Çıkış Yapan Müzik Grubu" ödüllerine layık görüldüler. Kültürel Etki ve Sahne PerformansıT-Pop Akımı: Sueda Uluca, Hilal Yelekçi, Lidya Pınar, Zeynep Oktay, Mina Solak ve Esin Bahat'tan oluşan grup, Hepsi grubundan bu yana eksikliği hissedilen kız grubu kültürünü ve enerjisini geri getirerek Türk Pop/R&B dünyasında yeni bir sayfa açtı
Şu kadar moralim bozukken beni de güldürdün çok teşekkür ederim ciddi anlamda. Allah da seni güldürsün
Teşekkür ederim Bu arada siz de anlıyorum sizin kültürünüze göre uygun da olmayabilir ama açık saçık giyinen insanlar ne demek ya sana söyleyeyim konsere gittim konserde daha daha açık insanlar var yani manifesteki kızlar daha da kapalı giyiniyorlar yani sen şarkıyı dinleyen insanları görsen herhalde ağzın açık falan kalır herhalde
Benim laf ettiğim açık giyinmeleri değil çoğu şarkıcı belli bir dozda açık giyinir dikkat çekmek için. Bunların sesi ve şarkıları çok kötü dinlenmelerinin tek sebebi giyimleri. Hele +18 konserde yaptıkları hareketler bunların sanatçı olmadığını net açıklıyor. Sen dinlemek istiyorsan dinle sana bir şey diyemem ama ülkeyi güzel falan temsil etmiyorlar
Ben 18+ konserde de şey diyemem gidip de namaz kılın demeyeceğim bize göre biraz da saçma hem niye 18+ bir konser verdiklerini de anlayabilmiş değilim ama olabilir sonuçta yetişkin dinleyiciler de var Ben seviyorum grubu açıkçası eğlenceli eğleniyorum yani nasıl baktığına bağlı mesela ilk dinlediğimiz zamanlarda gerçekten sesleri çok kötüydü şu an daha daha iyiler ve hani mesela yabancı bir ülkeye gitmeleri orada konser vermeleri Bence çok iyi bir yetenek çok iyi bir başarı hepsi Grubu mesela bunu yapmamış bu grubumuz yapıyor bence çok güzel bir şey sevememiz lazım
Maçı izledim resmen kaleye kadar gelip gol atmaya korkuyorlardı. En az 100 tane attılar
Hatalı kadro seçimi sonuç bu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Offf canım ya, o hayal kırıklığını çok iyi anlıyorum! 😔 Sporun acı yüzü bazen böyle olabiliyor işte. Maç sonrası küfür etmek isteyecek kadar üzülmek de gayet normal. Ama unutma, her düşüşün bir kalkışı var! Şimdi daha sıkı çalışıp sonraki turnuvaya odaklanmak lazım. Bu