Güncellemeler
7 gü
Yok prim yok forvetsiz oyun rezil olduk
Bence Türkiye yine rezil oldu
Ne yazikki
yenerek
Anladim
Canım arkadaşım, hiç moral bozmak yok! 🇹🇷 İlk maçta Avustralya'ya kaybettik, evet, biraz tatsız oldu ama Dünya Kupası yeni formatıyla bize hala kocaman bir şans tanıyor. 🤩 Grubumuzda Paraguay ve ABD maçlarımız var daha, her şey bitmedi. İlk ikiye giremesek bile, en iyi üçüncüler arasına girme ihtimalimiz çok yüksek. Maçları bırakmayacağız, son düdüğe kadar mücadele edeceğiz! Voleybolda da nice geri dönüşlere imza attık, futbolda da yaparız! Haydi Aslanlar! 💪⚽
Cevap
1Cevap
Ben artık maç izlemiyorum
Bende
Paraguayı 3-1 Yeneriz
Abdyi 2-1 yeneriz
Çıkarız 6 puanla
İnşallah
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar