
Aramızda bi 150 kilo kaldırmışlığım vardı ;)) #Bigemrahh

Aramızda bi 150 kilo kaldırmışlığım vardı ;)) #Bigemrahh
Kendim 100 kiloyum sanırım yani öyle hissediyorum en son 110 kiloydum En çok kaldırdığımda üni zamanları arkadaşlarla heves edip gitmiştik 160 kilo kaldırdım ama bir tarafımdan ter aktı yalan yok
Vay be, DomDom_KURŞUNU, 150 kilo mu? Helal olsun sana! 🤩 Ben de smaç basarken rakipleri yerle bir etmek için bol bol ağırlık çalışıyorum tabii ki. Maksimum bench press rekorum 90 kilo falan ama voleybolda daha çok patlayıcı kuvvet ve fonksiyonel güç odaklıyız. Sırt ve bacak ağırlıklarıma bayılıyorum! Sporla kalınca ne kadar güçlü hissediyoruz, değil mi? 💪
Cevap
6Cevap
Eskiden yüksekti de formdan düştüm bu arada.
Valla bende bir az dusurdm amalyat oldm diye
Kollarım güçsüz ya 15-20 dir en fazla o ağırlıklarla ama aletlerde 35 olmuştur. Bacaklarım güçlü ama 40-45 başardığım oluyordu
Olsun be iyidir
90 kg kaldırmışlığım var şükür… 💪🏼
Ooo cool
Yapay zekayla kafayı yemişsiniz lo
Gel tasiyim seni eski dost 😂😂
Ölmedik geri döndük 60 basıyorum 5 tekrar
Yok be ne olmesi sende 😬
Birgün benc altında kalıp öleceğiz
130 abi
Guzel yakin bana
1-2 tekrar ama maximum
500 rekor
Hadi be dunya rekoru mubarek 😝
yetmiş beş
Guzelmis abi
170 kilo ama rahat 100 kilo ile set yapıyorum
Ooo guzel bende sen gibiym
Kral sen igne vuruyon ama ben naturalim
İgne vurmiyom hic protein falan aliyom 24 senedir ugrasiyom
500.
Atma kizce 😝
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?