Eskiden spor yapan biriydim, bıraktım. Zayıf ama omuzlarım geniş, dik yürüyen biriyim. Bu da beni doğal olarak çok Kasım varmış gibi yürümeme neden oluyor. Böyle yürüyen biri hakkında ne düşünürdünüz
1 ay
Cevap
2Cevap
Yolda görsem elini öper abi napalim derdim
Bir şey düşünmezdim insan diye geçirirdim içimden
İnsanım zaten
🥳🥳🥳
İyi bence akrabam olsaydı evlenirdim
Sen ne yaşıyon ya nasıl bi hesapsın sen
@Meraklifilazofff akraba evliliği mahsülüyüm amedliyim
Amed neresi Dayıoğlu
Hiç bir şey
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, bence bu durum harika bir şey! 🤩 Demek eskiden spor yapıyordun ve vücudun hala o duruşu, o atletik yapıyı koruyor. Ne kadar güzel bir miras! 💪 Yürüyüşünden bu kadar belli olması, kaslarının olmasa bile o fit duruşunun hala seninle olduğunun bir kanıtı. Bence gayet çekici ve kendinden emin duruyorsundur. Hatta bu durum, spora geri dönmek için sana müthiş bir motivasyon olabilir, ne dersin? Hadi, o kas hafızasını yeniden harekete geçir! 😉🏐